جمعه، 10 فروردین 1403

اعلام آمادگی انجمن علمی راینولوژی برای ارائه مشاوره در حیطه تخصصی خود

اعلام آمادگی انجمن علمی راینولوژی برای ارائه مشاوره در حیطه تخصصی خود
انجمن علمی راینولوژی ایران در نامه ای خطاب به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب آمادگی خود را به منظور ارائه نظرات کارشناسانه علمی و مبتنی بر شواهد با استفاده از اتاق های فکر قابل اعتماد درحیطه تخصصی خود اعلام نمود.

به گزاش روابط عمومی نظام پزشکی متن نامه به شرح زیر است :

به نام خداوند جان و خرد

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باعرض سلام و احترام

بیست و نهم اردیبهشت 1396 حماسه ساز شد .

بی شک حضور قاطبه مردم فهیم ایران ، از پیر و جوان ، زن و مرد ، شیعه و سنی ، مسلمان و غیرمسلمان ، فرهنگیان ، دانشگاهیان ، پزشکان و تمامی آحاد مردم آزادی خواه در پای صندوق های رای باعث فخر ایرانیان در صحنه بین المللی گردید.

بدون تردید ، رای قاطع و سرنوشت ساز ملت غیور ایران به ادامه راه اعتدال و عقلانیت در مدیریت عالی کشور پیام آور صلح طلبی ، آزادی خواهی ، اخلاق محوری و پناه بردن مجدد ملت فرهنگ ور و فرهیخته ایران به اسلام رحمانی است.

ضمن عرض تبریک و تهنیت به حضرتعالی به عنوان رئیس جمهوری منتخب دولت دوازدهم ، امیدوارم حماسه حضور میلیونی مردم شریف و پیام روشن قاطبه ایرانیان را ارج نهاده و با استفاده از اتاق های فکر قابل اعتماد و استفاده از نظرات کارشناسانه علمی و مبتنی بر شواهد ، درخواست اکثریت قاطع رای دهندگان را در سریع ترین زمان ممکن و با دقیق ترین و بهترین شکل ، جامه عمل بپوشانید.

انجمن علمی راینولوژی ایران

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.