پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403

فعالیت های صندوق تعاون درجهت توانمند سازی نظام پزشکی ها

فعالیت های صندوق تعاون درجهت توانمند سازی نظام پزشکی ها
مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی از جهت گیری های این صندوق در راستای توانمند سازی و رسیدن به درآمدهای قابل قبول سازمان های نظام پزشکی سراسر کشور خبر داد.

 

محسن مصلحی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی در خصوص جهت گیری های صندوق تعاون اظهار داشت : براساس سیاستگذاری های صورت گرفته در هیأت مدیره جدید صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی مقرر گردیده ؛ جهت‌گیری‌های صندوق در راستای توانمندسازی و تقویت سازمان‌های نظام پزشکی سراسر کشور باشد.

وی افزود :  براساس بررسی‌های صورت گرفته و تجارب قبلی این مهم انجام نخواهد گردید مگر آنکه این سازمان‌ها بتوانند به درآمدهای قابل قبول و پایدار دست پیدا نمایند.

 

وی با  اشاره به این که در ارستای ایجاد درآمدهای پایدار، صندوق مذاکرات متعددی را با سرویس دهندگان خدمات مورد نیاز جامعه نظام پزشکی آغاز نموده است ؛ ادامه داد : قطعی نمودن هر توافق نامه اطلاعی رسانی خواهد گردید و براین اساس در راستای ارتقا دانش مالی و سرمایه گذاری از اعضا سازمان نظام پزشکی، صندوق اقدام به انعقاد توافق نامه ارایه خدمات آموزش مالی نموده است.

به گفته مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی توافق صورت گرفته منافع زیادی را می تواند برای جامعه پزشکی ایجاد نماید و پایه خوبی برای توافقات با سایر سرویس دهندگان باشد  که این توافق پرمنفعت صرفاً با اتکا به اعتبار و قدرت جامعه پزشکی حاصل گردیده است.

مصلحی تصریح کرد :  باید با تلاش سازمان های نظام پزشکی سراسر کشور این اعتبار و قدرت به سرویس دهندگان نشان داده شود تا زمینه ساز توافقات پرمنفعت بعدی ما باشد.

وی به تفاهم نامه همکاری صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی با کارگزاری بورس دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار اشاره نمود و خاطرنشان کرد :  دوره‌های مجازی آموزش بورس با تخفیف 60 درصد ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی و خانواده آنها بر گراز می شود که  علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید:

www.irimcs.ir

www.irimc.org

تلفن: 88582346-8

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.