پنجشنبه، 30 فروردین 1403

عدالت بین رشته ای و اعاده حیثیت مطالبه اصلی جامعه بیهوشی است

عدالت بین رشته ای و اعاده حیثیت مطالبه اصلی جامعه بیهوشی است
رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران مهمترین مشکل این قشر را کاهش 25 درصدی تعرفه ها عنوان کرد و گفت : خواستار اعاده حیثیت و عدالت بین رشته ای برای جامعه پزشکی از جمله گروه بیهوشی هستیم.

دکتر علیرضا سلیمی رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی با اشاره به این که سازمان نظام پزشکی مدافع امور صنفی تمام جامعه پزشکی است ، بیان کرد : از دیرباز انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران همکاری خوبی با سازمان نظام پزشکی داشته است و با شروع به کار ریاست جدید این سازمان ملاقاتی را برای حل و فصل مشکلات بوجود آمده برای این گروه از جامعه پزشکی داشتیم.

 

وی با ابراز امیدواری از این که در ملاقات با ریاست جدید سازمان نظام پزشکی مسائل و مشکلات گروه بیهوشی که مهمترین آنها کاهش 25 درصدی تعرفه ها بود مطرح شد ، افزود : امید می رود که با دستان توانمند و درایت ریاست کل سازمان نظام پزشکی چالش های ا یجاد شده برای گروه بیهوشی حل و فصل شود ضمن آن که معضل ما صرفا بحث تعرفه ها و مسائل مادی نیست.

وی ادامه داد : اعاده حیثیت ؛ رعایت عدالت بین رشته ای و رفع حس توهینی که به این قشر زحمتکش ایجاد شده از جمله مطالباتی است که خواستار پیگیری جدی از سوی مسئولان از جمله ریاست کل سازمان نظام پزشکی هستیم.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با اشاره به این که جلسه هیات مدیره انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با ریاست کل سازمان نظام پزشکی بسیار مثبت بود ، تصریح کرد : ریاست کل سازمان نظام پزشکی به آنالیز و تحلیل مسائل و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای خوبی را از جمله این که سازمان نظام پزشکی باید متولی ترجمه و ارائه آخرین چاپ کتاب کالیفرنیا بدون دخل و تصرف باشد ، ارائه نمود.

سلیمی خاطرنشان کرد : در جلسه ای که هیات مدیره انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با ریاست کل سازمان نظام پزشکی داشت هر دو طرف به توافق رسیده و ریاست کل این سازمان با درایت و تدبیر و ارائه راهکارهای منطقی قول مساعد برای پیگیری و حل و فصل معضلات جامعه بیهوشی داد.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع بلامانع است)

 

 

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.