پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تشكر زالي از قاليباف

تشكر زالي از قاليباف
دكتر عليرضا زالي طي نامه اي از شهردار محترم تهران در خصوص نگاه مثبت و همكاري هاي مناسب در جهت اعطاي آرم طرح ترافيك به اعضاي سازمان نظام پزشكي تشكر و قدرداني نمود.

 در متن اين نامه آمده است :

برادر گرامی جناب آقای دکتر قالیباف

شهردار محترم تهران

 

سلام عليكم

       احتراماً، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تشکر از نگاه مثبت و همکاری های مناسب حضرتعالی و مجموعه شهرداری تهران به ویژه معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک ، جناب آقای مهندس هاشمی تشکری در رفع مشکلات تردد جامعه خدوم پزشکی در محدوده طرح ترافیک، مراتب قدردانی سازمان نظام پزشکی و رضایتمندی اعضاء محترم سازمان از روند تخصیص و توزیع مجوز طرح ترافیک در سال جاری را اعلام می دارد.

همانگونه که مستحضرید در سال 1393، تعداد 5500 مجوز آرم ترافیک به این سازمان اختصاص داده شد که به طور کامل نیاز جامعه پزشکی تهران را برطرف نکرده و سازمان را با مشکلاتی روبرو نمود ولی در سال 1394 براساس مذاکرات صورت گرفته و حسن نظر جنابعالی و سایر همکاران و اعتماد به استدلال‌های این سازمان و نقش تأثیرگذار و تحسین برانگیز جناب آقای مهندس هاشمی تشکری سهمیه مذکور افزایش یافت.

لذا مجدداً به نمایندگی از جامعه فرهیخته و خدمتگزار پزشکی از همکاری های صمیمانه صورت گرفته سپاسگزاری می‌نمایم. امید است با اعتماد متقابل شکل گرفته شاهد تداوم همکاری‌ها در راستای تسهیل ارائه خدمات سلامت به شهروندان گرامی و تعالی نظام سلامت در پایتخت میهن اسلامی باشیم. 

 

 

دكتر علیرضا زالی

رييس كل

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.