جمعه، 10 فروردین 1403

دیدار نوروزی دکتر فاضل با کارکنان سازمان نظام پزشکی

دیدار نوروزی دکتر فاضل با کارکنان سازمان نظام پزشکی
دکتر ایرج فاضل ریاست کل سازمان نظام پزشکی در بازدید نوروزی از کارکنان این سازمان، خواستار جلب رضایمندی بیشتر مراجعان به نظام پزشکی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ، دکتر ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی به همراه معاونان خود در روز سه شنبه 14 فروردین ماه ضمن تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات کارکنان این سازمان اظهار کردند: امیدوارم سال جدید برای یکایک اعضا و کارکنان نظام پزشکی سالی توام با شادی و تندرستی بوده و مشکلات اعضای سازمان با همکاری و تعامل میان دستگاههای ذیربط برطرف شود.

ایشان با اشاره به این که افرادی وارد رشته پزشکی می شوند که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند، ادامه دادند: در این رشته پزشکان سخت ترین دوره ها و امتحانات را از نظر تحصیلی گذرانده تا بتوانند به مردم خدمت رسانی کنند، بنابراین چنین رشته ای نیاز به نظارت مستمر و پایش دارد که بخشی از آن بر عهده نظام پزشکی است .

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کردند : بکارگیری پزشکان در قالب خدمات اجباری بدون رفع نیازهای مالی و معنوی آن ها و همچنین عدم پرداخت حقوق و دستمزد قانونی از جمله عوامل موثر بر دلسردی و شاید مهاجرت آن ها به خارج از کشور باشد.

ایشان گفتند : پزشکی در ایران پیشرفتهای چشمگیری داشته و به جایی رسیده ایم که دیگر لازم نیست بیماران برای دریافت خدمات درمانی خود به خارج از کشور بروند؛ بنا بر این لازم است وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و سایر دستگاههای مرتبط با سلامت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه سلامت ، پزشکان و بیماران به کار گیرند.

ایشان افزودند: جامعه پزشکی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهد و ما نیز در سازمان نظام پزشکی باید با سرعت و تلاش بیشتری در ارائه خدمات به پزشکان و مراجعان انجام وظیفه کنیم و اگر هم انجام برخی از کارها برای مراجعه کنندگان ممکن نیست باید با رضایت و خشنودی از این سازمان خارج شوند.

گفتنی است در این مراسم هر یک از معاونان سازمان نظام پزشکی به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های معاونت خود پرداخته و برای کارکنان و اعضای سازمان نظام پزشکی سالی توام با موفقیت و تندرستی را از خداوند متعال خواستار شدند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.