جمعه، 10 فروردین 1403

حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللین موسیقی فجر

دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در آیین پایانی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر حضور یافت و با مسؤولان فرهنگی و هنرمندان دیدار کرد

در این مراسم که با حضور دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و هنرمندان برجسته کشور در تالار وحدت برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش از سخنان خود به اهمیت استفاده از ابزارهای هنری در کاهش و آسیب‌های اجتماعی اشاره و گفت اعتماد متقابل و ارتباط بیشتر با هنرمندان و تولیدکنندگان آثار هنری می‌تواند ظرفیت‌ها و استعدادهای آنان را در خدمت موسیقی سالم و قابل ارائه قرار دهد.

لازم به ذکر است در نشستی در حاشیه‌ی این مراسم با حضور دکتر پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر علیرضا ناصری مشاور فرهنگی هنری رئیس کل سازمان نظام پزشکی این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت و مقرر شد همایش علمی با موضوع هنر و سلامت توسط معاونت هنری وزارت ارشاد و سازمان نظام پزشکی کل کشور با همکاری مرکز مطالعات هنر رسانه و سلامت برنامه‌ریزی و برگزار گردد.

در این مراسم از اقدامات فرهنگی، دیدارهای مختلف و رویکرد حمایتی رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مسأله سلامت هنرمندان اشاره و این گونه فعالیت‌ها در دوره جدید سازمان با تشویق مستمر مورد قدردانی شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.