پنجشنبه، 9 فروردین 1403

سهم بهداشت از تولید ناخالص ملی رضایت بخش نیست

سهم بهداشت از تولید ناخالص ملی رضایت بخش نیست
وزیر تعاون، کار و دفاه اجتماعی با اشاره به ​تلاش های انجام شده در چهار سال گذشته ​گفت : هنوز سهم سلامت و بهداشت از تولید ناخالص داخلی کشور رضایت بخش نیست.

 

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و دفاه اجتماعی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام پزشکی در بیمارستان شهید رجایی اظهار کرد : نباید فراموش کنیم که از چه شرایط سختی به وضعیت کنونی رسیده ایم و چه زحمات زیادی برای اینکار کشیده شده است.

وی با بیان اینکه حوزه پزشکی ذینفعان بسیار دارد، افزود:آنچه این عرصه را به موفقیت می رساند، رضایت نسبی همه ذینفعان و رسیدن به فهم و درک مشترک همگان است.

وی اقدام های انجام شده در چهار سال اخیر را برای بهبود عرصه سلامت و بهداشت کافی ندانست و  گفت :  با توجه به جایگاه اجتماعی پزشکان در میان مردم انتظار می رود تا تلاش بیشتری برای بهبود سلامت مردم داشته باشیم.

ربیعی با قدردانی از زحمات «علیرصا زالی» رئیس پیشین سازمان نظام پزشکی، از وی به عنوان فردی سختکوش و صدیق یاد کرد که در چهار سال گذشته تلاش بسیاری برای ارتقای جایگاه نظام پزشکی کرده است.

وزیر تعاون، کار و دفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی در زمان ریاست دکتر زالی دوران پر آرامشی را سپری کرد، به دکتر «ایرج فاضل» رئیس جدید سازمان نظام پزشکی خوشامد گفت و اظهار کرد :  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار این سازمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وظیفه خود می داند که برای ارتقای سلامت مردم با این نهادها همکاری کند‌.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.