جمعه، 10 فروردین 1403

دیدار رییس کل سازمان نظام پزشکی با معاون سیما

دیدار رییس کل سازمان نظام پزشکی با معاون سیما
رییس کل سازمان نظام پزشکی در دیدار با پورمحمدی معاون سیما: صدا و سیما در پی ساختن برنامه ای اثباتی و ایجابی با شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان نظام پزشکی دیدار دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی با دکتر علی اصغر پورمحمدی معاون سیما صبح پنج شنبه در سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این دیدار دکتر زالی با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران رسانه ملی به انتقال بخش از نگرانی های جامعه پزشکی پرداخت و ابراز داشت می توان از ظرفیت های صدا و سیما برای ساخت سناریوهای اثباتی و ایجابی برای جامعه پزشکی ااستفاده کرد وی با اشاره به برنامه ها و سریال های معروف خارجی با در نظر گرفتن فعالیت های ممتاز جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس خواهان توجه بیشتری در این زمینه شد.

رییس کل سازمان نظام پزشکی به اهمیت رابطه بین پزشک و بیمار و رعایت شئونات حرفه پزشکی پرداخت و توجه بیشتر صدا و سیما به ترویج اعتماد بین پزشک و بیمار را خواستار شد.

وی با تشکر از شبکه سلامت و توجهی که سیما به این مقوله معطوف داشته است از آمادگی هرگونه همکاری با صدا و سیما در زمینه های مختلف خبر داد.

در این دیدار دکتر پور محمدی معاون سیما نیز با تشکر از حضور رییس کل سازمان نظام پزشکی به سختی کار و دقت های لازم در ارتباط با اقشار فرهیخته اجتماع اشاره و به همکاری های متقابل و ساختن برنامه هایی متناسب برای ارتقای فرهنگ و آموزش عمومی  تاکید کرد.

وی در مورد سریال در حاشیه نیز با سپاس از سازمان نظام پزشکی افزود دقت های لازم در ادامه سریال و پایان آن لحاظ شده است.  

در این مراسم میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، محمود رضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما، دکترمهدی پور مدیر شبکه سلامت، دکتر جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی و دکتر لاری پور مدیرکل روابط عمومی و بین الملل سازمان نظام پزشکی حضور داشتند.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.