شنبه، 1 اردیبهشت 1403

حضور بدون دغدغه متخصصان پزشکی در مراکز درمانی شهرهای اطراف تهران

حضور بدون دغدغه متخصصان پزشکی در مراکز درمانی شهرهای اطراف تهران
معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با اشاره به کمیسیون تبصره 7 ماده 13 قانون اجازه تاسیس مطب گفت : تسهیلات خوبی را برای حضور بیشتر متخصصین در شهرستان ها و پوشش مناسب خدمات در نظر گرفته ایم تا مراکز درمانی با تمام قدرت از ظرفیت های متخصصین استفاده کنند.

محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی در خصوص پوشش خدمات بهتر به شهرستان های استان تهران و دسترسی بهتر مردم به متخصصین حوزه های مختلف پزشکی بیان داشت : جلسه ای را با حضور معاونت درمان وزارت بهداشت ، شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و روسای نظام پزشکی شهرستان ها برگزارکردیم تا نیازها را بررسی و شاخص های آن را تامین کنیم .

وی افزود : در این جلسه مقرر شد روسای نظام پزشکی شهرستان ها و شبکه های بهداشت و درمان نیازها را احصا کرده و به ما اطلاع رسانی کنند .

وی با اشاره به این که در کمیسیون تبصره 7 ماده 13 قانون تسهیلاتی را برای حضور بیشتر متخصصان در شهرستان های استان تهران در نظر گرفته ایم اذعان داشت : برای شفاف سازی و حمایت های قانونی و این که متخصصان پرداخت های بیمه را در شهرستان های اطراف تهران داشته باشند باید از ظرفیت های خوبی که در شهرها وجود دارد بصورت هماهنگ استفاده کنیم .

جهانگیری اولویت کاری در این حوزه را استفاده تمام قدرت از ظرفیت های متخصصان در مراکز درمانی عنوان کرد و گفت : باید حضور متخصصان در مراکز درمانی شهرستان های استان تهران با کمترین دغدغه انجام شود و تسهیلات قانونی برای آن ها در نظر گرفته شود.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که برای انجام این مهم باید مشوق های لازم نیز دیده شود خاطرنشان کرد : اکنون متخصصان در شهرهای اطراف تهران به فعالیت مشغول هستند ولی بر اساس قانون برخی از آن ها پروانه مطب ندارند که در موارد خاص دچار مشکلات قانونی می شوند .

وی تصریح کرد :  تسهیلات را ارائه می دهیم تا هم پروانه مطب داشته باشند و هم بصورت قانونی کار کرده و حمایت های بیمه ای و سایر موارد لازم را برای خدمت رسانی به بیماران و کاهش هزینه ها داشته باشند.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.