جمعه، 10 فروردین 1403

نامه زالی به رییس سازمان مدیریت در پی عیادت از آتش نشان حادثه پلاسکو

رییس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار رسیدگی به مطالبات آتش نشانان در پی وقوع حادثه ناگوار ساختمان پلاسکوی تهران شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن این نامه در زیر آمده است:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر نوبخت

رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

سلام علیکم

احتراما با ابراز تاسف از حادثه ی ناگواری که در مرکز شهر تهران به وقوع پیوست و با جانفشانی آتش نشانان جاودانه شد در پی عیادت اینجانب از یکی از این قهرمانان ملت مواردی مطرح که به رسم تعهد اخلاقی و از باب مسوولیت اجتماعی و حفظ امانتداری جهت دستورات جنابعالی به حضور تقدیم می گردد.

یکی از آتش نشانان حاضر در بیمارستان درخواست داشتند نظر به صعوبت و خطرپذیری حرفه آتش نشانی ، این شغل از بدو استخدام از جمله مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود و از سوی دیگر درخواست تغییرات مقتضی در پرداخت حقوق و مزایا متناسب با ویژگی های خاص این شغل خدمت رسانی اجتماعی داشتند .

با عنایت به اینکه نجات جان مردم ، آنکالی و شیفت های مداوم از جمله مشترکات بین ارائه دهندگان خدمات اجتماعی از جمله پزشکان و آتش نشانان است ؛ مایه خوشحالی است که در همان ابتدای وقوع این حادثه اسفبار همکاران اینجانب در بیمارستان های خصوصی و دولتی با آمادگی کامل پذیرای مصدومین بوده و به نحو شایسته ای همچون سایر آحاد ملت وظیفه خود را در قبال ایثارگران آتش نشانی ایفا کرده اند.

پیشاپیش از بذل عنایت جنابعالی صمیمانه سپاسگزارم.

دکتر علیرضا زالی

رییس کل

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.