پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئیس ستاد نظارت بر تعرفه های استانی انتقاد کرد: عدم توجه هیات وزیران به تعرفه های کارشناسی شده سازمان نظام پزشکی

رئیس ستاد نظارت بر تعرفه های استانی انتقاد کرد:  عدم توجه هیات وزیران به تعرفه های کارشناسی شده سازمان نظام پزشکی
رئیس ستاد نظارت بر تعرفه های استانی با گلایه از بی اهمیت جلوه دادن تعرفه های کارشناسی شده سازمان نظام پزشکی توسط هیات وزیران، گفت: متاسفانه تعرفه های تصویب شده هیات وزیران مغایر با شورای عالی سلامت است و این مهم نارضایتی جامعه پزشکی را برانگیخته است.

دکتر حسن سقط فروش رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه در گفتگو با خبرنگار سازمان نظام پزشکی، در خصوص مشکل تعرفه ها در سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: درخواست پزشکان این بود که تعرفه ها در شهرهای کوچک افزایش یابد تا متخصصین برای کار جذب این شهرستان ها شوند به طور مثال اگر K در تهران 38 هزار تومان است، در ارومیه 40 هزار تومان و در شهرهای کوچکی چون سردشت و ایران شهر بیش از این ارقام باشد، اما متاسفانه به این مهم توجهی صورت نگرفت.

عضو کمیسیون ماده 11 تعزیرات در پاسخ به این سوال که در صورت عدم تغییر تعرفه ها آیا اعتراضی از طرف جامعه پزشکی صورت خواهد گرفت یا خیر، اظهار داشت: متاسفانه به علت جوی که در جامعه علیه جامعه پزشکی وجود دارد، اعتراضی از طرف پزشکان صورت نخواهد گرفت و تنها کار انجام شده، نامه اعتراضی رئیس کل سازمان نظام پزشکی به معاون اول ریاست جمهوری است.

به گفته وی با توجه به اینکه تعرفه های اعلامی از سوی هیات ویزیران رضایت جامعه پزشکی را به دنبال نداشته است، اما جامعه پزشکی خود را ملزم به رعایت تعفه های اعلام شده از سوی دولت می داند.

انتهای پیام/ع    

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.