پنجشنبه، 30 فروردین 1403

رئیس سازمان نظام پزشکی خبر داد: ارائه 670میلیون نفر خدمت پزشکی به آحاد مردم

رئیس سازمان نظام پزشکی خبر داد:  ارائه 670میلیون نفر خدمت پزشکی به آحاد مردم
زالی با اشاره به اینکه مجموع تمامی خدمات بهداشتی در اقصی نقاط کشور تسری یافته است گفت : در سال 93 بخشی از خدمات جامعه پزشکی احصا ء و 670 میلیون نفر خدمت به آحاد مردم ایران ارائه گردید.

 

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی در جشنواره تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی که در برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه جامعه پرافتخار پزشکی در سخت ترین شرایط همواره در کنار مردم بوده است ؛ اظهار داشت:رابطه بین بیمار و پزشک بسیار ارزنده است و وجه نام گذاری روز پزشک در زاد روز حکیم ابوعلی سینا به علت طب حکمت مدارانه اوست.

 

وی با بیان اینکه طبابت باید برجنبه حکمت استوار باشد افزود: با همت بلند جامعه پزشکی این مهم شدنی است و  امیدواریم روزی برسد که هر مطب و درمانگاه به عنوان دارالشفاء تلقی شود.

 

وی با تاکید براینکه جامعه پزشکی بر قله خوداتکایی و خودباوری ملی قرار دارد ؛ ادامه داد :افتخارات فراوانی را در حوزه های آموزشی و پژوهشی پزشکی شاهد هستیم و بسیاری از نکات مثبت فضای تکریم و افتخار ایران حاصل تلاشهای جامعه پزشکی است.

زالی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از ناملایمات و بی مهری هایی که طی سنوات اخیر به جامعه پزشکی روا داشته شده است ؛ خاطرنشان کرد : بررسی های پیمایشی از گروههای مرجع نشان می دهد جامعه پزشکی هم چنان در بین مردم محبوب و ممتاز است.

 

وی به رایزنی های انجام شده در خصوص تخفیف حکم حبس پزشکان اشاره کرد و بیان داشت : طی مذاکرات انجام شده با ریاست قوه قضائیه بخشنامه ای به سراسر کشور صادر شد تا قبل از اجرای حکم حبس پزشکان با دفتر وی هماهنگی انجام شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره  به تشکیل گروه پزشکان قانون در فضای مجازی  ابراز داشت :در این فرآیند مدنی گروه پزشکان قانون مشارکت خوبی را داشتند که جای تحسین و قدردانی دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام / ر
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.