جمعه، 10 فروردین 1403

هزینه جراحی برگشت باروری رایگان شد

هزینه جراحی برگشت باروری رایگان شد
مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، از حذف فرانشیز اعمال جراحی برگشت باروری در راستای عملیاتی شدن سیاستهای کلی جمعیت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر محمد اسماعیل مطلق گفت: با این اقدام، در زمينه تداوم برنامه ريزي و اجراي فعاليت هاي وزارت بهداشت به منظور ارتقاي نرخ باروري كلي و عملياتي شدن سياست هاي كلي جمعيت ابلاغي از سوي مقام معظم رهبری گام ديگري برداشته شد.

وی افزود: در اين راستا با توجه به بند سوم سياست هاي كلي جمعيت، بنا به پيشنهاد دفتر سلامت جمعيت، خانواده و مدارس و تاييد معاون بهداشت و حمايت و پشتييباني همه جانبه و دستور مساعد وزیر بهداشت مقرر شد كه با توجه به پوشش بیمه ای خدمات یادشده، هزينه سهم بيمار (فرانشیز) مربوط به اعمال جراحي برگشت باروري در افرادي كه تحت عمل جراحي پيشگيري از بارداري قرارگرفته و متقاضي برگشت باروري مي باشند، نیز از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت پرداخت شود.

مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: بدون شك حذف فرانشیز و کاهش هزينه اين اعمال جراحي از يكسو منجر به رضايتمندی متقاضيان دريافت اين خدمات گرديده و از سوی ديگر با توجه به کاهش موانع موجود، گامي برای تشويق و بستر سازی به منظور فرزند آوري خواهد بود.
انتهای خبر/
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.