جمعه، 10 فروردین 1403

ارائه 9000 درخواست از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران

ارائه 9000 درخواست از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران
مدیر توسعه امور بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران از معرفی دوره‌های آموزشی دانشگاه در بیش از 15 وب‌سایت معتبر جهانی به منظور جذب دانشجویان خارجی خبر داد و گفت: طی سه سال و نیم گذشته نزدیک به 9000 متقاضی خارجی از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر عنایت الله شعبانی با اشاره به اینکه در طول سه سال و نیم گذشته نزدیک به 9000 متقاضی خارجی از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به ایسنا گفت: کمیته جذب دانشجویان خارجی تاکنون درخواست بیش از 800 متقاضی را مورد بررسی قرار داده است اما از این تعداد تنها بخشی از این افراد جذب دانشگاه می‌شوند به طوریکه در مجموع 140 دانشجوی خارجی از 22 کشور دنیا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

شعبانی با بیان این مطلب که تبلیغ مناسب دوره‌های تحصیلی زمینه‌ساز افزایش متقاضیان خارجی تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است اظهار کرد: در حال حاضر در دورهای پزشکی عمومی 24 دانشجو و در مقطع دکترا 40 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

مدیر توسعه امور بین‌المللی معاونت بین‌الملل تصریح کرد: در قالب این وب‌سایت ها از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کمتر از یک سال تا دوره‌های بلندمدت یک تا هفت سال معرفی شده‌اند.

شعبانی با اشاره به اینکه دوره‌های MD، MSD و PHD به صورت خاص در این وب‌سایت ها معرفی‌شده‌اند، گفت: تبلیغ مابقی دوره‌ها در قالب دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.