پنجشنبه، 9 فروردین 1403

قداست جامعه پزشکی با انتشار کلیپ های موهن خدشه دار نمی شود

قداست جامعه پزشکی با انتشار کلیپ های موهن خدشه دار نمی شود
مدیرعامل بیمارستان لاله تهران ضمن اظهار تاسف از انتشار کلیپ موسسه فرهنگی آرمان مدیا گفت:قداست و شان جامعه پزشکی در این حد نیست که بخواهد به خزعبلاتی مانند این کلیپ پاسخ دهد.

دکتر کوروش شمیمی نوری مدیرعامل بیمارستان لاله تهران در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی درخصوص کلیپ منتشر شده از سوی موسسه آرمان مدیا مبنی بر اینکه پزشکان دزدترند یا خودروسازان ؛ بیان داشت : انتشار چنین کلیپ هایی مایه خجالت جامعه است و توسط افرادی صورت می گیرد که از نظر درک اجتماعی در سطح پایینی قرار دارند.

وی افزود : طی چند سال اخیر حرمت شکنی های زیادی علیه جامعه پزشکی انجام شده است و زمانی که مسوولان وزارت بهداشت بدون تفکر به جامعه پزشکی حمله می کنند دیگر جایی برای اعتراض نسبت به این کلیپ باقی نمی ماند.

وی با بیان این که حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد ، ادامه داد : زمانی که خود متولیان در رسانه های مختلف اعلام می کنند که هر کس شکایتی از جامعه پزشکی دارد به فلان سامانه  اطلاع دهد تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود طبیعی است که هر کس به خود اجازه می دهد به نوعی حرمت و قداست جامعه پزشکی را زیر سوال ببرد.

مدیرعامل بیمارستان لاله تهران با بیان این که موارد مطرح شده در این کلیپ خزعبلاتی بیش نیست ، اظهار داشت : حرمت ، شان و قداست پزشکان در حدی نیست که دهن به دهن افرادی شوند که از درک اجتماعی قابل محاسبه ای برخوردار نیستند.

شمیمی تصریح کرد :  بزرگی و قداست پزشکی بالاتر از این است که بخواهیم به این حرکات زشت و زننده جوابی دهیم زیرا این افراد سعی دارند با انتشار چنین کلیپ هایی خود را مطرح کنند اما شان جامعه پزشکی بسیار بالاتر از این است که با انتشار چنین  کلیپ هایی زیر سوال برود.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.