جمعه، 10 فروردین 1403

رییس کل سازمان نظام پزشکی روز جهانی ماما را تبریک گفت

رییس کل سازمان نظام پزشکی روز جهانی ماما را  تبریک گفت

روز جهانی ماما همواره فرصتی است برای تقدیر از جامعه‌ی شریف مامایی کشور و افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد. پانزدهم اردیبهشت‌ماه روز اولین دستانی است که دست به دست فرشته‌های آسمانی، فرشته‌های زمینی را به ودیعه می‌ستاتند و جهانی را با حضور اشرف مخلوقاتی نو، دیگرگون می‌آرایند.

امروز جهان بیش از هر زمانی به ماماها نیاز دارد و اهمیت سلامت مادر و نوزاد بر کسی پوشیده نیست، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت نقش ارزنده ماماها در افزایش موالید سالم بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند. در حال حاضر که خوشبختانه مقوله سلامت در دولت تدبیر و امید اولویت یافته فرصتی است تا بار دیگر به نقش مامایی در آغاز حیات نوزاد و سلامت مادران توجه ویژه شود. این شعار زیبا یعنی «ماما در هر لحظه با یک خانواده جهان را تغییر می‌دهد» نیز مؤید این امر است. به رغم مشکلات عمیق جامعه‌ی شریف مامایی امیدوارم امسال که نویدبخش روزهای خوش برای سلامت کشور است این مشکلات نیز رفع شود.

این روز را به تمام ماماهای عزیز و صبور که اولین نگاه معصومانه نوزاد را هدیه می‌گیرند، تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همواره نخستین نگاه، نخستین نفس، نخستین لبخند، نخستین فریاد، نخستین شوق و نخستین عشق را نظاره‌گر باشند و درود و سپاس خود را نثار همه‌ی آنهایی می‌کنم که با تحمل لحظه‌های دشوار سبزی نگاهشان را تقدیم سیمای لطیف نوزادان می‌کنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.