شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پزشکی به خانواده مرتضی پاشایی و جامعه هنری کشور

پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پزشکی به خانواده مرتضی پاشایی و جامعه هنری کشور
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پی در گذشت هنرمند محبوب موسیقی کشورمان، مرتضی پاشایی، پیام تسلیتی را برای خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری کشور، ایراد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، در پی درگذشت مرتضی پاشایی خواننده محبوب پاپ کشورمان دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیتی را برای خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری کشور، صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

با کمال تأسف و تأثر درگذشت یکی از برترین‌های حوزه موسیقی، آهنگساز، ترانه سرا و خواننده تأثیرگذار مرتضی پاشایی که از چهره‌های نوآور و محبوب این عرصه محسوب می شود و نسل جوان امروز از ترنم آواهای دلنشین وی که مشحون از احساسات پاک و بی‌آلایش وی بود بهره فراوانی برده است را به خانواده معزز ایشان و جامعه فخیم هنری کشور و همه‌ی علاقه‌مندان به وی و هنر پاک موسیقی تسلیت و تعزیت می‌گویم.

حس امید و نشاطی که همواره در چهره‌ی این هنرمند پاک نهاد متبلور بود، آمیزه‌ای از روحیه‌ی بلند نظری و اشتیاق وی به علاقه‌مندانش بود. از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای خاندان محترم و دوستدارانش صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

لازم به ذکر است رئیس کل سازمان نظام پزشکی به دلیل محبوبت زایدالوصف این هنرمند در جامعه پزشکی چند روز پیش با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از ایشان در جریان روند درمان و تلاش‌های کادر پزشکی وی قرار گرفته بود.

انتهای خبر/

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.