شنبه، 1 اردیبهشت 1403

رییس دانشگاه آزاد اسلامی : دانشگاه آزاد با مداخله رئیس جمهور توسعه می یابد/برای حل نارسایی ها نباید یک مجموعه تعطیل شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی : دانشگاه آزاد با مداخله رئیس جمهور توسعه می یابد/برای حل نارسایی ها نباید یک مجموعه تعطیل شود
میرزاده در آیین گشایش دستاوردهای آموزشی ،پژوهشی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با با دعوت از تمامی دست‌اندرکاران و منتقدان برای بازدید از امکانات دانشگاه آزاد گفت: ما از جناب رییس جمهور می‌خواهیم که شخصا در ارتباط با توسعه علوم پزشکی دانشگاه آزاد که برخی دوستان در این رابطه با تنگ نظری تصمیم می‌گیرند مداخله کنند تا این دانشگاه توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین گشایش دستاوردهای آموزشی، پزشکی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی واحد تهران با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی مسوولان دانشگاه آزاد، عده‌ای از دست‌اندرکاران به این امر بی‌توجهی می‌کنند، گفت: زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با نارسایی‌های اجتماعی و اقتصادی مواجه بودیم که دولت تصمیم به حل این نارسایی‌ها گرفت؛ اما هیچ‌کس انتظار ندارد که برای حل نارسایی‌ها یک مجموعه که دارای مشکلاتی است ،تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه در تمام کشورها بخش دولتی از همکاری بخش خصوصی در زمینه‌های گوناگون حمایت می‌کند،افزود: فعالیت بخش خصوصی باری از روی دوش دولت برمی‌دارد که  در این راستا دانشگاه آزاد نزدیک به 5هزار میلیارد ریال معادل 500 میلیاردتومان  در سال جاری هزینه کرده و این مبلغ برای سال آینده دو برابر خواهد شد.

میرزاده همچنین  با اشاره به اینکه 1500 تخت فعال در مجموعه درمانی دانشگاه آزاد وجود دارد که قرار است تا سال آینده به 3000 تخت افزایش یابد؛ ادامه داد :چطور می‌توان بخش‌های فعالی که نقص داشته را تعطیل کنیم و در واقع این کمال کم لطفی و بی‌اطلاعی بعضی از مدیران است که یکی از دلایل آن عدم آگاهی از امکانات و دستاوردهای این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تاکید براینکه  از جناب رییس جمهور می‌خواهیم که شخصا در ارتباط با توسعه علوم پزشکی دانشگاه آزاد که برخی دوستان در این رابطه با تنگ نظری تصمیم می‌گیرند مداخله کنند تا این دانشگاه توسعه یابد ؛اذعان داشت : هیچ‌کس نمی‌تواند رشد دانشگاه آزاد را متوقف کند  و اگر دانشگاه آزاد نبود، جایگاه ما در رشته‌های علمی گوناگون در سطح منطقه تا این حد سرآمد نبود.

وی با بیان اینکه ما مطئمن هستیم که این دانشگاه می‌تواند برند برتر منطقه در حوزه پزشکی باشد،تصریح کرد : مطمئن هستم با عزم مجموعه مدیران راه را باز می‌کنیم و رشته‌های این دانشگاه را توسعه خواهیم داد.

میرزاده با بیان اینکه رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد در گذشته پیشرفت نکرده،خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام اختلاف‌نظرها یک نقطه مورد اشتراک ما در هیات رییسه این است که تصمیم گرفتیم با هم همکاری کنیم تا دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی تبدیل به برند منطقه‌ای شود.

 

انتهای خبر / ر
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.