پنجشنبه، 30 فروردین 1403

رئیس انجمن ارتوپدی گفت: درمان نیازمندان برای دفاع از سیره و روش حضرت علی (ع)

رئیس انجمن ارتوپدی گفت: درمان نیازمندان برای دفاع از سیره و روش حضرت علی (ع)
مراسم افطاری سازمان بهزیستی با جامعه پزشکی به همت روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و اداره کل بهزیستی استان تهران با حضور نمایندگانی از انجمن های علمی تخصصی و بیمارستان های خصوصی شب گذشته در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

رئیس انجمن ارتوپدی درمان نیازمندان نه برای خودنمایی و نه برای کاهش مالیات است، بلکه برای دفاع از سیره و روشی است که حضرت علی(ع) به خاطر آن چنین شبی ضربت خورد.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی، دکتر غلامعلی عکاشه رئیس انجمن ارتوپدی ایران که در مراسم افطاری سازمان نظام پزشکی و شیرخوارگاه آمنه سخن می گفت، با اشاره به شهادت حضرت علی برای برقراری عدالت در جامعه و گذشت 1400 سال و اندی از آن، گفت: امروز شاهد از دست دادن جان بسیاری از جوانان، نوجوانان و عزیزانمان هستیم که در اثر عدم کفایت مدیریتی و مشکلات موجود در جاده ها، ماشین ها و نحوه رانندگی رانندگان، در حوزه نظامی جان خود را از دست  دادند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این عزیزان می توانست نگهبان مرزهای اسلامی، انسانیت و اخلاق انسانی ایرانی ها باشد، خاطرنشان کرد: من به عنوان رئیس انجمن ارتوپدی ایران، اعلام می کنم که تمام افراد باقیمانده از این حادثه، از نظر درمانی و ارتوپدی برای من و همکارانم در اولویت هستند و رایگان درمان خواهند شد.

عکاشه با تاکید بر اینکه پا به پای مردم محروم ایران در پیش، طول و پس از انقلاب و جنگ ایستاده ایم، اظهار داشت: بخشی از این مردم محروم در  شیرخوارگاه آمنه زیست می کنند و وظیفه خودم و همکارانم در انجمن ارتوپدی و همکاران پزشک  است که این تعهد را در راستای خدمت به آن ها همچنان که تاکنون بوده ایم، ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: من و همکارانم اگر خدمتی می کنیم برای کاهش مالیات یا بخشش به مانیست بلکه اگر خدمتی می کنیم، معامله ای است که میان ما و حق و نمایندگان حق بر روی زمین است.

رئیس انجمن ارتوپدی اضافه کرد: انتظار من از خود و فرزندانم و تمام آن هایی که به تفکری از انسانیت و اسلام اعتقاد دارند، آن است که پا به پای مردم محروم قدم برداشته و به درمان آن ها بدون هیچ گونه انتظاری بپردازند. 

انتهای پیام/ع

(استفاده از اخبار با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.