جمعه، 31 فروردین 1403

زمان برگزاری انتخابات نظام پزشکی بعد از انتخابات ریاست جمهوری است

زمان برگزاری انتخابات نظام پزشکی بعد از انتخابات ریاست جمهوری است
رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: انتخابات نظام پزشکی به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد و تا شهریور سال 96، رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهوری آینده معرفی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از ایرنا، دکترعلی اصغر پیوندی روز سه شنبه با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از آخرین اخبار مربوط به انتخابات نظام پزشکی سخن گفت.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 22 اردیبهشت سال 96 و لزوم بسیج همگانی برای برگزاری پر شور این انتخابات، قرار بر این است که انتخابات نظام پزشکی بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و هیات مدیره های نظام پزشکی شهرستان ها سه ماه فرصت دارند تا قبل از شهریور 96 و بعد از انتخابات ریاست جمهوری انتخابات هیات مدیره های نظام پزشکی را در شهرستان ها برگزار کنند.

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ درباره برگزاری الکترونیک این انتخابات گفت: با توجه به رفت و آمد جامعه پزشکی برای شرکت در انتخابات نظام پزشکی، به طور طبیعی برگزاری الکترونیک این انتخابات به افزایش مشارکت کمک می کند و سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت با الکترونیکی شدن این انتخابات موافق هستند.

پیوندی ادامه داد: با وجود این، تصمیم گیری درباره چگونگی برگزاری این انتخابات به عهده هیات هفت نفره شورای نظارت بر انتخابات است و هنوز اعضای این شورا از سوی قوه قضاییه، وزارت کشور معرفی نشده اند.

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.