جمعه، 31 فروردین 1403

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است ...

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است ...
ضیافت افطار روسای انجمن های علمی تخصصی با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس کل سازمانهای نظام پزشکی و بهزیستی کشور با حضور زایدالوصف خیرین جامعه پزشکی به میزبانی روابط عمومی نظام پزشکی و اداره کل بهزیستی استان تهران در شب قدر در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد

اینجا یکی از بهترین نقاط روی زمین است جایی که نونهالان بی‌گناهی که از بی‌سرپرستی و بدسرپرستی رنج می‌برند در کنار هم سال‌های کودکی را طی خواهند کرد.

اینجا مکانی است که همه‌ی آنها که خدا دوستشان دارد کنار هم جمع می‌شوند تا به کمک و یاری این شیرخوارگان و نوباوگان بشتابند.

اینجا شیرخوارگاه آمنه در تهران است و در یکی از بهترین شب‌های سال که فضلیتش از هزار ماه بیشتر است میزان جامعه خدوم و خیر پزشکی کشور.

این مراسم که به میزبانی روابط عمومی نظام پزشکی کشور و اداره کل بهزیستی استان تهران با حضور جمع کثیری از همکاران جامعه پزشکی، بیش از 50 نفر از رؤسای انجمن‌های علمی و تخصصی، رؤسای بیمارستان‌های خصوصی، اعضای هیأت مدیره انجمن‌ها و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و پزشکان خیر برگزار شد میهمانانی ویژه نیز داشت. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که میهمان این مراسم بود نیز تا پایان این مراسم حضور داشت.

دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و دکتر محسنی بندپی رئیس کل سازمان بهزیستی و برخی از مدیران مالیاتی شهر و استان تهران نیز حضور داشتند.

در این مراسم که با استقبال زایدالوصف جامعه پزشکی کشور برگزار شد، دکتر غلامعلی عکاشه رئیس انجمن ارتوپدی، دکتر ناهید خداکرمی رئیس انجمن علمی مامایی، دکتر بهزاد هوشمند رئیس انجمن پریودنتولوژی (دندانپزشکی)، دکتر جزایری از پیشکسوتان رشته ارتوپدی و رئیس سابق سازمان بهزیستی و علیزاده معاون حسابرسی و امور مالیاتی شهر و استان تهران به سخنرانی پرداختند.

سخنرانی وزیر رفاه، رئیس سازمان نظام پزشکی و مدیر کل بهزیستی استان تهران از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

شایان ذکر است اکثر انجمن‌های علمی تخصصی برای همکاری و ویزیت رایگان بیماران تحت پوشش بهزیستی و درمان آنها اعلام آمادگی نموده‌اند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.