پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئيس مجمع عمومي نظام پزشكي:سهم سلامت در سياست هاي كلان دولت برجسته تر خواهد شد

رئيس مجمع عمومي نظام  پزشكي:سهم سلامت در سياست هاي كلان دولت برجسته تر خواهد شد
دكتر عباس آقازاده با ارسال پيامي به رئيس جمهور از توفيقات بدست آمده در مذاكرات هسته اي تقدير كرد

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دكتر عباس آقازاده با ارسال پيامي به رئيس جمهور از توفيقات بدست آمده در مذاكرات هسته اي تقدير كرد.

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور محترم

 

سلام علیکم

      احتراماً ، ضمن تقدیر و تشکر از حسن تدبیر و درایت آن مقام محترم ، به نمایندگی از اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از سراسر کشور، موفقیت دیپلماتیک میهن عزیزمان در مذاکرات هسته ای را حضور آن مقام عالیقدر و همکاران توانمند در هیات دولت و تیم مذاکره کننده، صمیمانه تبریک عرض  می نمایم.

آنچه مسلم است افق روشن توسعه پایدار تحت هدایت  مقام معظم رهبری و متاثر از سیاستهاي واقع بین و صلح آمیز با سایر کشور ها ، امروز بیش از همیشه و امیدوارکننده تر از دیروز، به چشم می آید.

در افق فردای سیاست تفاهم و مذاکرات مثبت حاضر ، بی شک می توانیم شاهد توسعه و گشایش در کلیه امور کشور ، منجمله برجسته تر شدن سهم سلامت در سیاستهای کلان دولت محترم باشیم.

تصدیق می فرمائید ما پزشکان بعنوان ارائه دهندگان خدمات سلامت ، باید بیشترین نقش را در تدوین درست ترین استراتژی برای اهداف بلندمدت بهداشت و درمان کشور داشته باشیم . و از اینرو ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای ارائه کارشناسی و هرگونه کمکی در تدوین نقش سلامت در قانون برنامه ششم توسعه ، بار دیگر توفیق و تندرستی جنابعالی و همکاران عالیقدرتان را آرزومند است .

 

دکتر عباس آقازاده

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.