پنجشنبه، 9 فروردین 1403

انتشار کلیپ توهین آمیز علیه جامعه پزشکی پیگرد قانونی دارد

انتشار کلیپ توهین آمیز علیه جامعه پزشکی پیگرد قانونی دارد
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به این مطلب که این نوع هتاکی ها علیه جامعه پزشکی برنامه ریزی شده است گفت : انتشار این نوع کلیپ ها پیگیرد قانونی دارد و با نهادهای قانونی در این رابطه رایزنی می کنیم.

محمدنعیم امینی ‌فرد در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی ضمن ابراز تاسف از انتشار کلیپ توهین آمیز علیه جامعه پزشکی اظهار داشت: برخی گروهها در صدد هستند تا حرمت شکنی را رواج داده و بی اعتمادی نسبت به پزشکان را به جامعه القا کنند و این درحالی است که پزشکی قداست دارد .

وی افزود : اگر اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی از میان برود ،کنترل مسائل سخت بوده و برخی از این جو حاکم سوء استفاده خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه این نوع هتاکی ها علیه جامعه پزشکی کاملا برنامه ریزی شده است ، تصریح کرد: متاسفانه برخی برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده خود گروههای مرجع از جمله پزشکان را مورد هدف قرار می دهند و با رواج بی حرمتی در جامعه مردم را نسبت به آن ها بدبین می کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر این که این توهین به جامعه پزشکی مردود بوده و قطعا آن را محکوم می کنیم خاطرنشان کرد : انتشار این کلیپ توهین آمیز پیگیرد قانونی دارد و باید سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت نیز این مساله را مدیریت و پیگیری کنند.

وی اذعان داشت : کمیسیون بهداشت نیز با مجلس و نهادهای قانونی رایزنی های لازم را برای محکوم کردن این توهین علیه جامعه پزشکی انجام می دهد.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع الزامی است)

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.