پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دهمین سال بزرگداشت روز دندانپزشکی

به مناسبت فرارسیدن 23 فروردین ماه روز دندانپزشکی از سوی سازمان نظام پزشکی مراسمی با شرکت بیش از سه هزار نفر از دندانپزشکان و متخصصین این رشته برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی دکتر سعید ساعی معاون رفاهی و اجتماعی این سازمان و دبیر مراسم بزرگداشت روز دندانپزشکی در گفتگو با خبرنگار نظام پزشکی گفت: این مراسم که در آستانه دهمین سال برگزاری آن هستیم همواره با حضور پرشور و علاقه زایدالوصف همکاران برگزار شده و امسال نیز در بیست و سوم فروردین در برج میلاد برگزار خواهد شد.

ساعی افزود: خوشحالم که در طول همه‌ی این سال‌ها این توفیق را داشته‌ام که با راه‌اندازی این جشن باشکوه سهم کوچکی در همراهی جامعه بزرگ دندانپزشکی کشور داشته باشم و از اساتید و پیشکسوتان و بزرگان این رشته تقدیر به عمل آورم.

معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اهمیت این مراسم که نماد همدلی و وحدت آحاد دندانپزشکان ایران در آن متبلور است افزود: امسال جشنواره فرهنگی هنری جامعه دندانپزشکی کشور با حضور وزرای بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و حضور بیش از سه هزار نفر از دندانپزشکان برگزار می‌شود.

دکتر ساعی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فراوانی که حوزه‌های اجتماعی برای جامعه پزشکی انجام شده گفت: هر ساله در این مراسم‌ها از بزرگان و پیشکسوتان تقدیر شده است که نماد اخلاق، علم و هنر در جامعه دندانپزشکی بوده و هستند، چون دندانپزشکی در میان رشته‌های پزشکی کاملاً امتزاج علم و هنر است. همچنین هر ساله از جوان‌ترین عضو تازه پیوسته به جامعه بزرگ دندانپزشکی کشور نیز به صورت نمادین تقدیر به عمل می‌آمد که امسال نیز یکی دو نفر از این عزیزان در جمع ما خواهند بود.

دبیر جشنواره بزرگداشت روز دندانپزشکی با اشاره به اینکه من همواره به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که فرصت خدمتگزاری را در سازمان نظام پزشکی یافته‌ام با تمام کوش و توان برای ارتقای منزلت فرهنگی و اجتماعی متناسب با شئون جامعه پزشکی کوشیده‌ام و خرسندم از این که در این رهگذر به عنوان یک دندانپزشک به اطلاع برسانم که در مراسم امسال بزرگداشت روز دندانپزشکی رونمایی از تمبر کنگره 56 (EXIDA) نیز همزمان با کنگره منطقه‌ای فدراسیون جهانی دندانپزشکی (FDI) و سی و چهارمین کنگره جهانی ایمپلنت (ICOI) انجام می‌شود
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.