جمعه، 10 فروردین 1403

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی: وزارت بهداشت به سازمان نظام پزشکی انگ می زند

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی: وزارت بهداشت به سازمان نظام پزشکی انگ می زند
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه اگر سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت تمام قد در نظارت با یکدیگر اقدام و همکاری کنند به طور قطع موفق خواهند بود، گفت: اما متاسفانه معمولا از طرف وزارت بهداشت به سازمان نظام پزشکی انگ زده می شود و با متهم کردن سازمان، به کار نظارت خدشه وارد می کند.

دکتر عباسعلی جوادی در گفتگو با خبرنگار نظام پزشکی در خصوص امضای تفاهم نامه نظام پزشکی با مجمع انجمن های علمی گفت: از آن جایی که انجمن ها تحت نظر نظام پزشکی هستند، تفاوتی نمی کند و باز انجام وظایف آن ها به خصوص در بحث نظارت بر عهده سازمان نظام پزشکی خواهد بود.

وی اظهار داشت: در آغاز طرح تحول نظام سلامت و اجرایی شدن کتاب تعرفه ها، طرحی در این خصوص توسط دکتر جهانگیری ارائه و در شورای عالی سازمان نظام پزشکی مصوب و قرار بر این شد تا سازمان نظام پزشکی در نظارت بر تعرفه ها به وزارت بهداشت کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت کاری گروهی و نه فردی است، ابراز داشت: خوشبختانه این مهم در شهرستان ها به خوبی پیش رفته است اما در تهران به علت بزرگی و ازدیاد پزشکان سخت و نیاز به کار و نظارت بیشتر دارد.

رئیس نظام پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر قرار به انجام کاری به این وسعت است، هر فردی باید مسئولیت کار خود را بپذیرد و نمی توان در چنین مواردی دیگری را متهم و یا بار خود را بر دوش دیگری افکند.

رئیس شورای هماهنگی استان اصفهان در پایان گفت: هدف ما خدمت به مردم است و امیدواریم پزشکان بتوانند در کنار این خدمت گذاری تامین معاش مناسبی را نیز داشته باشند تا به این ترتیب هم مردم و هم صنف پزشکان به حق و حقوق خود دست یابند.

انتهای پیام/ع

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.