جمعه، 10 فروردین 1403

آغاز واکسیناسیون جدید کودکان از هفته آینده / نتیجه اقداماتم را از زبان مردم می شنوم

آغاز واکسیناسیون جدید کودکان از هفته آینده / نتیجه اقداماتم را از زبان مردم می شنوم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات از آغاز واکسیناسیون جدید کودکان از سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: فرصت روزنامه خواندن و پیگیری اخبار را ندارم. نتیجه اقداماتمان را نیز در بازدیدهایی که می‌رویم از سوی مردم جویا می‌شویم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر حسن هاشمی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات درباره نقش نظام پزشکی در زمینه نظارت بر اجرای گام سوم طرح تحول نظام سلامت (اجرای کتاب جدید تعرفه‌ها) گفت: نظام پزشکی از سازوکار کافی برای نظارت برخوردار است البته مسئولیت نظارت با وزارت بهداشت است. بنابراین در جاهایی که طبق مقررات خود صنف و پزشکان به صورت بهنگام و صحیح جهت نظارت اقدام می‌کنند ترجیحمان آن است که این نظارت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود:‌ اما اگر خدای ناکرده جایی کوتاهی شود، طبیعی است که وزارت بهداشت نیز جهت نظارت ساز و کارهای خودش را دارد و دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت‌های درمان وارد عمل خواهند شد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مطمئنم که نظام پزشکی به نقش تاریخی خود در این زمینه عمل خواهد کرد. همچنان که در ماه‌های گذشته این وظیفه تاریخی را به نحو خوبی انجام داده است.

هاشمی همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر خبر خوش وزارت بهداشت که قرار است به زودی اعلام و اجرایی شود، گفت: سه شنبه هفته آینده واکسن جدیدی که همه در انتظار آن بودند برای کودکان تزریق خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رصد اخبار رسانه ها گفت: هرچند علاقمند به این موضوع هستم اما فرصت روزنامه خواندن و پیگیری اخبار را ندارم. نتیجه اقداماتمان را نیز در بازدیدهایی که می‌رویم از سوی مردم جویا می‌شویم.

هاشمی گفت: در عین حال برنامه‌ها نیازمند دیده بانی است. دیده بانان نیز به ما گزارش می‌دهند. در زمینه طرح تحول سلامت سه موسسه تحقیقاتی دیده بانی‌های لازم را انجام داده و نتایج را به ما اعلام میکنند.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.