جمعه، 31 فروردین 1403

در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت / اختصاص بسته جدید حمایتی از زوج‌های نابارور

در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت / اختصاص بسته جدید حمایتی از زوج‌های نابارور
معاون درمان وزیر بهداشت از اختصاص بسته ویژه حمایتی از افراد نابارور در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این بسته در قالب سیاست‌های جدید جمعیتی در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی محمد آقاجانی به خبرگزاری فارس گفت: برای حمایت از زوج‌های نابارور سازمان غذا و دارو تصمیمات جدیدی را گرفته و منابعی را به این کار اختصاص داده است.
وی ادامه داد: به طوری که پوشش برخی از داروهای درمان ناباروری ایجاد شده اما برنامه‌های جدیدی در وزارت بهداشت در قالب سیاست‌های جدید جمعیتی در دستور کار قرار گرفته است.آقاجانی گفت: بسته حمایت از افراد نابارور که در دستور کار وزارت بهداشت است هم‌اکنون در حال طراحی است و زمانی که طراحی این بسته حمایتی تمام شود جزئیات آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: البته در حال حاضر در قالب سایر بیماران نیز این حمایت‌ها در بیمارستان های دولتی در حال انجام است اما حمایت ویژه از زوج‌های نابارور متوجه داروهای خاص است که ممکن است پوشش بیمه‌ای کاملی نداشته باشند.
وی افزود: همچنین این حمایت‌های ویژه در مورد بعضی از اقدامات درمانی که هنوز هم تحت پوشش بیمه قرار نگرفته‌اند و می‌توان از این راه‌های درمانی برای درمان زوج‌های نابارور استفاده کرد.
انتهای خبر/
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.