جمعه، 10 فروردین 1403

پیام رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز فیزیوتراپی

پیام رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز فیزیوتراپی
دکتر علیرضا زالی به مناسبت دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی در پیامی این روز را به همه فیزیوتراپیست‌ها تبریک گفت و افزود این رشته از لحاظ علمی جایگاه منیع و رفیعی یافته و هم اثربخشی و مداخله آن در بهبود برخی بیماری‌ها پیش از پیش نمایان شده است

دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی یکی از روزهای پر افتخار در تقویم پزشکی ایران است.

روزی که یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های علاقه‌مندان به گسترش علم و خدمت بی‌شائبه به همنوعان است. آنان که با همبستگی و سعی بلیغ در به وجود آوردن و نشر یکی از حلقه‌های اصلی درمان که همان نوتوانی و بازتوانی می‌باشد از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند. اینک بیش از نیم قرن از غرس این شجره طبیبه می‌گذرد و انسان‌های بی‌شماری از فعالیت‌های علمی نوین و اثربخش فیزیوتراپی بهره‌ها برده‌اند. این روز فرصتی است برای قدردانی از یکی از برجسته‌ترین نقش‌های چرخه سلامت که موجبات بهزیستن و استفاده بهینه از فرصت خدادادی عمر و تسکین آلام مردم را فراهم می‌کند.

خوشبختانه در سالیان اخیر در پرتو فعالیت مشعشع و درخشان همکاران فیزیوتراپیست، هم این رشته از لحاظ علمی جایگاه منیع و رفیعی یافته و هم اثربخشی و مداخله آن در بهبود برخی بیماری‌ها پیش از پیش نمایان شده است.

برخود واجب می‌دانم این روز بزرگ را به یکایک همکاران دانشمند و گرانقدر فیزیوتراپ که با همه مشکلات با همت والا و ایثارگرانه در خدمت به آحاد جامعه حداکثر مساعی خود را به کار گرفته‌اند تبریک گفته و از درگاه ایزد متعال موفقیت و بهروزی آنان را خواستارم.

 

دکتر علیرضا زالی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.