پنجشنبه، 9 فروردین 1403

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در سازمان نظام پزشکی

همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم عزاداری سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ده شب در سازمان نظام پزشکی برگزار می گردد.

به گزارش نظام پزشکی دکتر لاری پور مشاور رییس کل  و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران طی گفتگویی اظهار داشت: به منظور زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ عاشورا اقشار مختلف جامعه شریف پزشکی تهران در دهه اول ماه محرم اقدام به برپایی خیمه عزا و مراسم سوگواری برای قیام سیدالشهدا (ع) می نمایند.

وی افزود: این مراسم به مدت ده شب از ساعت 20:30 لغایت 22 در محل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان کارگر شمالی برگزار می گردد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ضمن دعوت از آحاد جامعه پزشکی جهت شرکت در این مراسم اظهار داشت: شیعیان خالص و دلدادگان مکتب حسینی در طول تاریخ با جان نثاری و بذل خون و مال همیشه در تلاش بوده اند و پرچم هدایت و خیمه محبت اباعبدالله (ع) را در اهتزاز و تعالی نگاه دارند  این امر یک تکلیف همیشگی بر دوش مدعیان عشق و شیفتگی سیدالشهداء علیه السلام است. 

شایان ذکر است مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله از روز پنج شنبه 23 مهرماه لغایت 2 آبان ماه در محل سازمان نظام پزشکی با سخنرانی حجج اسلام دکتر افتخاری و محمد برمایی همراه با مداحی و قرائت قرآن و زیارت عاشورا پذیرای علاقه مندان جامعه پزشکی است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.