پنجشنبه، 9 فروردین 1403

بیانیه هیات مدیره مجمع انجمن­های علمی گروه پزشکی در خصوص انتخابات

هیات مدیره مجمع انجمن­های علمی گروه پزشکی با صدور بیانیه ای از تمام کسانی که احساس مسئولیت کرده و پای صندوق های رای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی حاضر شدند ، قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن این بیانیه به شرح ذیل است :

 

بیانیه هیات مدیره مجمع انجمن­های علمی گروه پزشکی در خصوص انتخابات

سازمان نظام پزشکی

هیات مدیره مجمع انجمن­های علمی گروه پزشکی وظیفه خود می­داند از تمامی عزیزان، همکاران و کسانی که احساس مسئولیت نموده و پای صندوق­های رای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی حاضر شدند قدر دانی نماید.

با بروز اختلال فنی در سامانه اخذ رای اینترنتی که متاسفانه مدیریت مناسبی هم در قبال آن صورت نپذیرفت­، تعدادی از همکاران فرصت و حق مشارکت خود را از دست دادند که بشدت موجب نگرانی همگان گردید و موجی از بی­اعتمادی را دامن زد. فلذا در هیات محترم نظارت انتظار می­رود تا با مداقه لازم و تعیین تیم کارشناسی و بررسی دقیق موضوع و برای تنویر اذهان،اظهار نظر کارشناسانه خود را در اسرع وقت اعلام نمایند.چون حتی یک رای نیز محترم و ارزنده بوده و باید پاس داشته شود.

هیات مدیره مجمع انجمن­های علمی گروه پزشکی ضمن محترم شمردن حق قانونی افراد معترض و پشتیبانی از تلاش آنان در جهت احقاق حق خود در هیات مرکزی نظارت و سایر مراجع قانونی کشور از مسئولین ذیربط انتظار دارد  تا نسبت به این قصور حساسیت نشان داده و مسببین را در صورت اثبات سهل انگاری و بی­مبالاتی طبق مقررات به صورت جد مورد توبیخ و تادیب قرار دهند و از هیات محترم نظارت انتظار تمهیدات قانونی بعدی را به نحوی دارد که در عین حال حق آنانی نیز که همت نموده و در پای صندوق­ها حاضر شدند نیز پاسداری و از رای­شان صیانت گردد. چون هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی کشور به حول الهی و حضور همکاران در شرایطی برگزار گردید که با توجه به شرایط حاکم بر جامعه پزشکی در طی سالهای گذشته و نیز عملکرد مناسب هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی در رسیدگی به صلاحیت­ کاندیداها نوید برگزاری انتخاباتی پرشور را می­داد که اگر در فرآیند اخذ رای به­صورت اینترنتی اختلالی پیش نمی­آمد می­توانست الگوی مناسبی برای سایر انتخابات­ها باشد و علیرغم مشکلات پیش آمده  در این دوره با افزایش مشارکت همکاران در سراسر کشور مواجه بودیم که امید است ادامه این روند موجبات تعالی و بالندگی سازمان نظام پزشکی را فراهم آورد

هیات مدیره مجمع انجمن­های علمی گروه پزشکی ایران

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.