جمعه، 31 فروردین 1403

نشست رئیس کل سازمان نظام پزشکی با معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات فناوری

نشست رئیس کل سازمان نظام پزشکی با معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات فناوری
آمادگی سازمان نظام پزشکی برای برگزاری دوره‌های مهارتی با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری

در نشستی با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و دکتر جعفر میلی منفرد معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات فناوری که در دفتر معاونت آموزش وزارت علوم برگزار شد دکتر علیرضا زالی ضمن تشکر از انعقاد این جلسه آمادگی سازمان نظام پزشکی را برای همکاری‌های مختلف در زمینه‌ی رشته‌های بین رشته‌ای- بیوتکنولوژی- بیومتریال- اخلاق و حقوق پزشکی و ... اعلام کرد. وی با بیان اینکه که در این گونه رشته‌ها وزارت علوم دارای سابقه‌ی بسیار برجسته و اساتید مبرزی در این حوزه است و اساساً ماهیت این رشته‌ها به گونه‌ای است که باید اساتیدی از هر دو وزارت خانه در برنامه‌ریزی درسی آن لحاظ شود آمادگی کامل سازمان نظام پزشکی را برای تقویت و اجرای این دوره‌ها اعلام کرد.

دکتر زالی ابراز داشت بسیاری از مهارت‌های پزشکی امروزه وجود دارد که برای آن رشته‌ی مستقلی تعریف نشده است ولی در عین حال آن مهارت کسب شده فرد را از سایرین ممتاز می‌کند بنابراین بهتر آن است که با برگزاری دوره‌های علمی افراد به کسب این مهارت‌ها بپردازند و در این راه نقش وزارت علوم بسیار حائز اهمیت است. در ادامه این دیدار دکتر جعفر میلی‌منفرد نیز ضمن خوش‌آمدگویی از راه‌های پیش‌رو و مسائل گفته شده بسیار استقبال کرد و افزود: ان‌شاءا... به زودی با همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پزشکی بتوانیم در این راستا برنامه‌ریزی‌های دقیق و قابل ارائه‌ای برای کسب مهارت‌های مختلف طراحی و اجرا نماییم.

وی در پایان اظهار داشت: وزارت علوم پس از بررسی‌های لازم و هماهنگی با وزارت بهداشت، آمادگی همکاری کامل خود را اعلام می‌دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.