پنجشنبه، 9 فروردین 1403

قدردانی رئیس هیات مدیره انجمن دندان پزشکی از موضع رئیس کل سازمان در مقابل تعرفه ها

قدردانی رئیس هیات مدیره انجمن دندان پزشکی از موضع رئیس کل سازمان در مقابل تعرفه ها
دکتر علی تاجرنیا طی نامه از دکتر علیرضا زالی به علت موضع اخیر خود در خصوص افزایش اندک تعرفه های پزشکی توسط وزارت بهداشت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی، متن نامه به شرح ذیل است:

 

استاد محترم جناب آقای دکتر علیرضا زالی

ریاست محترم کل سازمان نظام پزشکی

با سلام و آرزوی توفیق

در آستانه شروع به کار مجدد هیات مدیره انجمن دندان پزشکان ایران، اولین ملاقات رسمی با جنابعالی صورت می گیرد تا بیانگر پیوند عمیق بین جامعه دندان پزشکی با بزرگترین نهاد صنفی و حرفه ای جامعه پزشکی کشور باشد.

انجمن دندان پزشکان ایران همواره برخود لازم می داند تا با دعوت از جنابعالی در مراسم مختلف علمی و صنفی و نیز برگزاری برنامه های مشترک مناسبتی سهم خود را هر چند کوچک در تقویت جایگاه سازمان و ریاست کل آن بردارد.

موضع اخیر شما در مورد افزایش اندک تعرفه خدمات پزشکی توسط وزارت بهداشت، در کنار سایر اظهار نظرهایتان پیرامون مسائل مهم صنفی و حرفه ای قابل قدردانی و ستودنی است و به سهم خود ازطرف هیات مدیره انجمن دندان پزشکان ایران و جامعه دندان پزشکی کشور از شما قدردانی می نمایم.

این نشست صمیمی را که در بدو فعالیت هیات مدیره صورت می گیرد، به فال نیک گرفته و سر فصل های زیر را جهت انجام همکاری های مشترک و نیز کمک هایی که از طرف سازمان نظام پزشکی به همه ی انجمن های علمی از جمله انجمن دندان پزشکی ایران متصور است را به شرح ذیل بیان می داریم:

-برگزاری دوره های آموزشی (بلند مدت و کوتاه مدت) با همکاری و اعطای گواهینامه مشترک.

-تدوین تعرفه واقعی توسط کارشناسان انجمن و سازمان و اعلام آن به همکاران و مردم فارغ از حمایت های دولت و سازمان های بیمه ای.

-به روز رسانی بانک اطلاعات دندان پزشکان با تبادل داده ها بین انجمن و سازمان با حفظ شئونات اداری، اخلاقی، امنیتی در حفظ اسرار.

-ایجاد مرکز همایش های جامعه پزشکی کشور با محوریت سازمان نظام پزشکی و بهره گیری از ظرفیت بالای انجمن های علمی.

توجه: در این خصوص انجمن دندان پزشکی ایران می تواند ضمن ترغیب همکاران دندان پزشک به سرمایه گذاری، از ظرفیت های بالای مدیران شرکت های تولید و توزیع مواد و تجهیات دندان پزشکی به نحو مطلوبی استفاده نماید.

-مشروط نمودن ارائه خدمات، تسهیلات و صدور پروانه برای همکاران جامعه پزشکی به پرداخت حق عضویت سالانه در حداقل یک انجمن علمی.

-صدور پروانه متناسب با مقررات مربوط به تعهدات قانونی پذیرفته شدگان در مناطق 2 و 3 و محروم جهت کمک به توزیع مناسب همکاران و جلوگیری از تمرکز ارائه دهندگان خدمات پزشکی و دندان پزشکی در تهران و کلان شهر ها.

-تلاش در جهت تجمیع مراکز رسیدگی به جرایم جامعه پزشکی با هدف یکسان سازی آرای صادره و جلوگیری از اتلاف وقت همکاران و حفظ شئونات جامعه پزشکی کشور.

-مشخص شدن نتیجه مذاکرات انجام گرفته با مسئولان مالیاتی و اعلام موضع صریح سازمان جهت برخورد یکسان جامعه پزشکی کشور با موضوع مالیات.

در پایان ضمن آرزوی توفیق مجدد برای جنابعالی و همکارانتان، استدعا دارم انتظارات سازمان از انجمن های علمی و خصوصا  انجمن بزرگ دندان پزشکی ایران را مطرح فرموده تا ما نیز سهمی در تقویت نهاد جامعه پزشکی ایفا نماییم.

 

با احترام

دکتر علی تاجرنیا

رئیس هیات مدیره

انتهای پیام/ع

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.