جمعه، 10 فروردین 1403

معاونت آموزش و پژوهش نظام پزشکی برگزار می کند:

نخستین جشنواره آموزشی ویژه روز پزشک با حداکثر امتیاز باز آموزی

نخستین جشنواره آموزشی ویژه روز پزشک با حداکثر امتیاز باز آموزی
معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی از برگزاری جشنواره آموزشی ویژه روز پزشک در قالب 7 همایش با حداکثر امتیاز بازآموزی برای گروههای مختلف پزشکی خبر داد.

دکتر بابک شکارچی در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با اشاره به این که در راستای عمل به وظایف سازمان نظام پزشکی در برگزاری دوره های آموزشی جهت ارائه آخرین دستاوردهای علم پزشکی قصد داریم جشنواره آموزشی را در آستانه نزدیک شدن به روز پزشک سال 1401 برگزار نمائیم؛ اظهار کرد: تلاش معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی بر این است تا در کنار تمام همایش ها و کنگره هایی که انجمن های علمی و مراکز آموزش مداوم برای ارتقای سطح علمی همکاران گروههای مختلف پزشکی برگزار می کنند ؛ یک مرجعیت واحد به منظور برقراری ارتباط علمی بین انجمن ها و مراکز آموزش مداوم ایجاد کنیم .
وی افزود: برای رسیدن به  این مهم از بهمن ماه سال گذشته برآن شدیم که نه تنها در شهر تهران بلکه در قطب های مختلف علمی سراسر کشور آخرین دستاوردهای مشترک علوم مختلف پزشکی را در اختیار همکاران قرار دهیم که در این راستا اقدام به برگزاری جشنواره آموزشی در قالب 7 همایش با حداکثر امتیاز بازآموزی نمودیم.
وی ادامه داد: این جشنواره مجموعه ای از آموزش های مداوم بوده که در برگیرنده اکثریت رشته های پزشکی است و به صورت حضوری از 26 لغایت 28 مردادماه جاری در مرکز همایش های رازی تهران برگزار خواهد شد.
معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی در مورد جزئیات  این جشنواره بیان کرد: برای نخستین بار به طور همزمان اقدام به برگزاری 7 همایش نموده ایم که کاملا مستقل از یکدیگر بوده و دارای حداکثر امتیاز بازآموزی برای افراد شرکت کننده است.
علاقه مندان برای ثبت نام در همایش ها می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:
https://www.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Plan/List.aspx?CenterID=226&Status=New&Category=Plan

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.