جمعه، 10 فروردین 1403

کنفرانس مباحثی کاربردی از راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای، ویژه پزشکان برگزار می شود

کنفرانس مباحثی کاربردی از راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای، ویژه پزشکان برگزار می شود

به منظور ارائه آخرین دستاوردهای علمی در خصوص اخلاق پزشکی و ترویج وگسترش مبانی اخلاق حرفه ای، کنفرانس مباحثی کاربردی از راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای، در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه سال جاری، از سوی معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

دکتر محمدرضا عزیزی، مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی در خصوص اهداف برگزاری کنفرانس فوق بیان کرد: این کنفرانس در راستای عمل به وظایف سازمان نظام پزشکی در برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارائه آخرین دستاوردهای علم پزشکی در زمینه اخلاق حرفه ای برگزار می‌شود که دارای 3 امتیاز بازآموزی بوده و گروه هدف شامل، متخصصین زنان و زایمان، بیماری های داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی و پزشکان عمومی است.

وی در بیان محورهای مورد بحث در این وبینار اظهار کرد: احترام به خویش فرمانروایی بیمار و اخذ رضایت آگاهانه، رازداری و حریم خصوصی، مدیریت اخلاقی خطاهای پزشکی، از جمله موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد : علاقه مندان جهت شرکت در این کنفرانس می توانند به شناسه برنامه: 175764 در آدرس: https://imc.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Plan/List.aspx?CenterID=226&Status=New&Category=Plan مراجعه نمایند.

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.