جمعه، 10 فروردین 1403

فهرست عناوین تخصصی جهت درج در تابلوی مطب پزشکان و دندانپزشکان احصاء شد

 فهرست عناوین تخصصی جهت درج در تابلوی مطب پزشکان و دندانپزشکان احصاء شد

سی و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی مشورتی طرح ها ، لوایح و آئین نامه های شورای عالی نظام پزشکی امروز مورخ 99/10/24 به منظور جمع بندی نهایی عناوین تخصصی؛ فوق تخصصی و فلوشیپ قابل درج در تابلوی مطب پزشکان و دندانپزشکان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ در این جلسه که با ریاست دکتر فرزاد فرقان  و حضور دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی و سایر اعضای کمیسیون بصورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ فهرست عناوین تخصصی ، فوق تخصصی و فلوشیپ  قابل درج در تابلوی پزشکان و دندانپزشکان موضوع ماده43 "آئین نامه استانداردسازي تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت مؤسسات پزشكي، مطب‌ها و دفاترکار شاغلان حرف پزشكي و وابسته"  مورد بحث و بررسی قرار گرفت .


در این جلسه ضمن بررسی پاسخ انجمن های علمی به استعلام انجام شده در این خصوص ، فهرست عناوین تخصصی؛ فوق تخصصی و فلوشیپ موضوع ماده 43 آئین نامه فوق الذکر نهایی شده تا برای تصمیم گیری به شورای عالی ارسال شود.


گفتنی است مصوبات کمیسیون های تخصصی مشورتی جنبه اجرایی نداشته و صرفا کار کارشناسی لازم بر روی موضوعات ارجاعی از شورای عالی انجام شده و نتیجه نهایی جهت تصیم گیری به این شورا ارائه می شود.


انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

رزیدنت چهارشنبه, 24 دی,1399 21:35
لطفا در مورد وضعیت ابعاد تابلوی پزشکان کاری بکنید،تابلوی هر شغلی اعم از وکیل تا آرایشگر بزرگتر از تابلوی پزشکان هست