جمعه، 10 فروردین 1403

همکاری جشنواره نقاشی کودکان بیمار و کروناروایت

تقدیر از بزرگ‌‌نقاشان کوچک

تقدیر از بزرگ‌‌نقاشان کوچک
در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی «نقاشی برای کودکان بیمار» که با همکاری کروناروایت برگزار شد، بر اساس نظر داوران، برگزیدگان معرفی و تقدیر شدند.

 

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره نقاشی کودکان بیمار، در آئین اختتامیه که به شکل ترکیبی (حضوری-مجازی) در تالار ابن‌سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، برگزیدگان جوایز خود را از  مدیران و داوران جشنواره دریافت کردند.

از آغاز به کار این دو رویداد، دکتر نیما رضایی، رئیس جشنواره بین‌المللی نقاشي برای کودکان بیمار، از همراهی این جشنواره با رویداد کروناروایت خبر داده بود و دبیر کروناروایت نیز چاپ گزیده‌ای از نقاشی‌‌های کرونایی کودکان را در کتاب <کرونا به روایت تصویر> که یکی از مجلدات پروژه کروناروایت است، وعده داده بود. اکنون علاقمندان می‌توانند گزیده‌ای از این نقاشی‌های کرونامحور را در فصل چهارم کتاب <کرونا به روایت تصویر> تحت عنوان <کرونا به روایت کودکان‌> در نشانی زیر مشاهده نمایند: store.scinito.com

مجموعه کتاب‌های کرونا روایت در قالب Epub3 تهیه شده و علاقمندان برای دسترسی به این کتاب‌‌ها پس از کلیک بر روی گزینه دریافت رایگان و ثبت‌نام در کتابخانه آنلاین می‌توانند کتاب‌ها را مطالعه نمایند.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.