جمعه، 31 فروردین 1403

ضرورت تصویب و اجرای مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص افزایش تعرفه ها

ضرورت تصویب و اجرای مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص افزایش تعرفه ها
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور با اشاره به مصوبه شورای عالی بیمه مبنی بر افزایش حداقلی تعرفه ها  برای 5 ماه آخر و اعلام آن به سازمان برنامه و بودجه گفت: جامعه معزز پزشکی کشور از جنابعالی انتظار دارند دستور فرمائید به منظور امکان ادامه خدمات پزشکی به مردم عزیز، مصوبه شورایعالی بیمه که بر اساس مستندات قطعی و علمی تهیه شده است مورد تصویب دولت محترم قرارگرفته و جهت اجرا ابلاغ گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی در متن نامه دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی آمده است: 

جناب آقای دکتر روحانی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

همانطور که استحضار دارید افزایش هزینه های خدمات پزشکی و تجهیزات مربوطه و رشد تورم از ابتدای سال تا بحال مشکلات زیادی را در مسیر خدمت­ رسانی مطلوب در حوزه سلامت ایجاد کرده است. هزینه های مضاعف ناشی از اپیدمی کرونا و آسیب­های ناشی از آن نیز مزید بر علت شده و لذا تعرفه های اعلام شده خدمات پزشکی در ابتدای سال به هیچ وجه پاسخگوی امکان ادامه خدمات همکاران حوزه سلامت در شرایط کنونی نمی­باشد.

انتظار به حق همکاران خدوم جامعه پزشکی، نگاه واقعی به افزایش هزینه های ناشی از تورم از ابتدای سال تا بحال و اصلاح تعرفه ها متناسب با آن می­باشد. با توجه به موارد مذکور در شورای عالی بیمه مورخ 11/8/1399، افزایش حداقلی تعرفه ها  برای 5 ماه آخر سال به تصویب رسید و به سازمان برنامه و بودجه اعلام شد.

متاسفانه مصوبه فوق در بخش مربوطه سازمان برنامه و بودجه متوقف و بدون توجه به اهمیت و ابعاد خطیر موضوع به سال آینده احاله شده است.

جامعه معزز پزشکی کشور از جنابعالی انتظار دارند دستور فرمائید به منظور امکان ادامه خدمات پزشکی به مردم عزیز، مصوبه شورایعالی بیمه که بر اساس مستندات قطعی و علمی تهیه شده است مورد تصویب دولت محترم قرارگرفته و جهت اجرا ابلاغ گردد.

 

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.