پنجشنبه، 9 فروردین 1403

همراهی کروناروایت با جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

کروناروایت، مجموعه‌ای از فیلم‌ها و نقاشی‌های کرونامحور کودکان را به جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تحویل داد

کروناروایت، مجموعه‌ای از فیلم‌ها و نقاشی‌های کرونامحور کودکان را به جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تحویل داد

به گزارش روابط عمومی کروناروایت، مجموعه‌ای از فیلم‌های کودک و نوجوان با موضوع کرونا به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان تحویل شد تا فرایند انتخاب و داوری آنها در این جشنواره انجام شود.

به گفته دبیر کروناروایت، در بین آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارائه شد، ۳۵ فیلم مستند و کوتاه و موبایلی وجود داشت که موضوع یا سازنده آنها کودکان و نوجوانان بودند. همچنین ۹۹ انیمیشن و سریال اینترنتی (وب سری) نیز برای انتخاب و داوری در اختیار جشنواره مذکور قرار گرفت. به علاوه، ۱۸۶ نقاشی کودک و نوجوان با موضوع کرونا نیز برای استفاده در بخش‌های جنبی به این جشنواره تحویل شد.

محمد کیاسالار ضمن تشکر از همراهی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، به توافق با دبیران جشنواره‌های سینمایی امسال برای حضور ویژه کروناروایت در آن رویدادها اشاره کرد و گفت: <همانطور که پیشتر اعلام شده بود، قرار است آثاری که در بخش کرونا به روایت سینما در سامانه کروناروایت ثبت می‌شود، بر حسب فرم و محتوای آثار، در جشنواره‌‌های بین‌المللی سینماحقیقت، فیلم کوتاه تهران و فیلم‌های کودک و نوجوان حضور یابد و فرایند انتخاب و نمایش و داوری آثار در این جشنواره‌ها انجام شود.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.