جمعه، 10 فروردین 1403

همراهی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی با کروناروایت

مرکز استعدادهای درخشان وزارت بهداشت به کروناروایت پیوست

مرکز استعدادهای درخشان وزارت بهداشت به کروناروایت پیوست
دکتر پروین پاسالار خواستار تدوین سازوکار همکاری در قالب کارگروه‌های مشترک شد تا دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در حیطه علوم انسانی با محوریت کرونا و در همراهی با کروناروایت سامان یابد.


مدیر مرکز استعدادهای درخشان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از همراهی این مرکز با رویداد 《کروناروایت: ثبت لحظه‌های ماندگار》 خبر داد.
دکتر پروین پاسالار در دیدار با مدیران کروناروایت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به جانفشانی‌های جامعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، برای همراهی با این پروژه اعلام آمادگی کرد و مشارکت در برگزاری المپیاد علمی دانشجویان پزشکی در بخش 《کرونا به روایت علوم انسانی》را نقطه عزیمت این همراهی دانست. 
در این دیدار، دکتر مسعود حبیبی (معاون اجتماعی و پارلمانی سازمان نظام پزشکی) و دکتر محمد کیاسالار (دبیر کروناروایت)، اهداف و برنامه‌های رویداد "کروناروایت" را تشریح کردند. سپس دکتر علیرضا منجمی (دبیر کمیته علمی حیطه علوم انسانی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی) و دکتر حمیدرضا نمازی (مدیر بخش کرونا به روایت علوم انسانی در مجموعه کروناروایت) پیشنهادهایی در راستای افزیش اثربخشی این همگرایی ارائه کردند و در نهایت، دکتر پروین پاسالار خواستار تدوین سازوکار این همکاری در قالب کارگروه‌های مشترک شد تا دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در حیطه علوم انسانی با محوریت کرونا و در همراهی با کروناروایت سامان یابد.
رویداد کروناروایت در ۱۰ بخش جداگانه به دبیری محمد کیاسالار برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند آثار خود را در وبسایت نظام پزشکی به نشانی irimc.org در سامانه کروناروایت ثبت کنند.

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.