جمعه، 10 فروردین 1403

دکتر فرخ سعیدی به دنبال راه اندازی وب سایت مشاوره کیست هیداتید کبد

 دکتر فرخ سعیدی به دنبال راه اندازی وب سایت مشاوره کیست هیداتید کبد
شیوع و بروز بیماری کیست هیداتید در ایران بسیار بالا بوده و در 75٪ موارد کبد درگیر کیست‌های متعدد می گردد. در خصوص نحوه درمان این کیست ها اختلاف نظر میان متخصصین وجود دارد. لذا وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی اقدام به تاسیس وب سایتی برای ارائه مشاوره توسط گروهی از کارشناسان خبره و زبده این حوزه کرده اند تا تمام پزشکان ایرانی بتوانند به صورت رایگان تا مشاوره رایگان در این خصوص استفاده کنند.

 

دکتر فرخ سعیدی، فخر جراحی ایران و جهان در سن بالا هنوز هم فعال هستند و هنوز به دنبال یافتن راه‌هایی برای کمک به مردم ایران و راهکارهای جدید برای ارائه خدمات پزشکی هستند.

دکتر فرخ سعیدی در 91 سالگی شخصا به سازمان نظام پزشکی آمدند تا طرح جدید خود، مبنی بر راه اندازی یک وب سایت جهت ارائه مشاوره به بیماران مبتلا یا مشکوک کیست هیداتید را معرفی کنند و برای  معرفی آن به جامعه پزشکی از کانال‌های ارتباطی سازمان نظام پزشکی استفاده کنند.

در متن معرفینامه این برنامه آمده است:«شیوع و بروز بیماری کیست هیداتید در ایران بسیار بالا بوده و در 75٪ موارد کبد درگیر کیست‌های متعدد می گردد. در خصوص نحوه درمان این کیست ها اختلاف نظر میان متخصصین وجود دارد. لذا وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی اقدام به تاسیس وب سایتی برای ارائه مشاوره توسط گروهی از کارشناسان خبره و زبده این حوزه کرده اند تا تمام پزشکان ایرانی بتوانند به صورت رایگان تا مشاوره رایگان در این خصوص استفاده کنند.

دکتر فرخ سعیدی از تمام پزشکان ایرانی دعوت کرده اند تا نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص را به واسطه سازمان نظام پزشکی مطرح کنند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.