جمعه، 31 فروردین 1403

چهره واقعی کاسبان دین باید افشا شود/ کتاب سوزی در هیچ برهه ای از تاریخ پسندیده نیست

چهره واقعی کاسبان دین باید افشا شود/ کتاب سوزی در هیچ برهه ای از تاریخ پسندیده نیست

عضو داروساز شورای عالی نظام پزشکی با تاکید بر این که مراجع فرهنگی، دینی و ارباب جراید باید بطور جدی به موضوع آتش زدن یکی از کتب مرجع پزشکی ورود کنند؛ گفت: باید با آگاهی بخشی چهره واقعی کاسبان دین افشا شود.

دکتر یدالله سهرابی عضو داروساز شورای عالی نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان بیان کرد: آتش زدن یکی از کتب مرجع پزشکی توسط مدعی طب اسلامی که نه تنها از طب  چیزی نمی داند بلکه فكر مي كنم شناخت درستي هم نسبت به  اسلام واقعی و ناب محمدی ندارد ؛ بسیار مذموم و نکوهیده است.

وی افزود: اگر حرفی برای مخالفت با طب نوین پزشکی وجوددارد باید با منطق  و استدلال گفته شود نه این که با سوزاندن کتاب بخواهند آن را به نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر این که این عمل بسیار زشت و ناپسند بوده و توسط فردی افراطی و نادان که هیچ منطق و استدلالی برای کار خود ندارد؛ انجام گرفته است؛ ادامه داد: وزیر بهداشت به عنوان متولی سلامت جامعه باید از تمام ظرفیتهای موجود برای دفاع از حقوق جامعه پزشکی و مردم استفاده کند و صاحبان جراید و رسانه ها و همچنین مراجع فرهنگی و دینی نیز بصورت جدی به این موضوع ورود کرده و چهره واقعی کاسبان دین را برای همگان افشا کنند.

عضو داروساز شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به این که عقل سلیم این عمل شنیع را محکوم می کند؛ تصریح کرد: مراجع قضایی و دادگاه ویژه روحانیت باید قاطعانه با این مورد برخورد کنند و از فعالیت یک فرد روحانی نما و تجارتش در حوزه دین و پزشکی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.