جمعه، 31 فروردین 1403

شاخص‌های عدالت برای زیست بهتر مردم در استان زنجان ارائه شود

شاخص‌های عدالت برای زیست بهتر مردم در استان زنجان ارائه شود
استاندار زنجان گفت: شاخص‌های عدالت برای زیست بهتر در استان را داشته باشیم چرا که افزایش رضایت مردم از سیستم بهداشت و درمان بسیار حائز اهمیت است

محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (۲۸ مهرماه) در دیدار با هیئت نظام پزشکی استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر مردم وضعیت اقتصادی و معیشتی مناسبی ندارند، بنابراین افراد توانمند باید تلاش کنند تا بتوانیم از این برهه عبور کنیم.

وی یکی از راه‌های جلب رضایت مردم را حرکت به سمت عدالت دانست و افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی اصلی‌ترین مشکل مردم است که از توان و انرژی افراد برای تولید ثروت و بهبود شاخص‌های اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال‌ها در کشور با سیستم نفت‌محور زندگی کرده‌ایم به طوری که فرهنگ کاری ایرانی‌ها نیز بر مبنای اقتصاد نفتی شکل گرفته است، گفت: امروز باید مسیر و جهت‌گیری را تغییر دهیم، البته نشانه‌هایی از انجام اقداماتی که اقتصاد ما به سمت غیرنفتی برود، مشاهده می‌شود.

این مسئول در رابطه با ارتقاء عدالت در حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان، یکی از بخش‌هایی است که مردم می‌توانند عدالت را در آن احساس کنند؛ بنابراین اگر در این حوزه بتوانیم رضایت مردم را ارتقا دهیم، مردم نیز حس بهتر و مثبتی به زندگی پیدا می‌کنند.

افشارچی با اشاره به عدالت در حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: اگر عدل برقرار شود رضایت عموم مردم را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین باید شاخص‌های عدالت برای زیست بهتر در استان را داشته باشیم چرا که افزایش رضایت مردم از سیستم بهداشت و درمان بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان نیز در ادامه این دیدار، با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی استان زنجان با ۱۷ عضو هیئت‌مدیره در قالب چندین معاونت و هیئت در حال فعالیت است، اظهار کرد: هیئت تجدیدنظر و هیئت‌های بدوی یک و ۲ در قالب دادسرای انتظامی به شکوائیه همکاران پروانه‌دار سازمان رسیدگی کرده و معاونت‌ها نیز وظایف خود را ایفا می‌کنند.

محمد محرمی افزود: خواستار عضویت نظام پزشکی استان زنجان و عضویت سازمان نظام پزشکی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و گردشگری و کارگروه پسماند استان و غیره هستیم.

وی در رابطه با لزوم عضویت سازمان نظام پزشکی در شورای سیاست‌گذاری سلامت صداوسیما، خاطرنشان کرد: با عضویت در این شورا می‌توانیم از باورهای غلط در حوزه سلامت جلوگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان دیدار استاندار زنجان با اعضای هیئت نظام پزشکی استان، اعتبارنامه اعضای جدید این هیئت توسط استاندار اعطا شد.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.