جمعه، 10 فروردین 1403

دهمین همایش سلامت روان و رسانه بصورت وبینار برگزار می شود

دهمین همایش سلامت روان و رسانه بصورت وبینار برگزار می شود
دهمین همایش سلامت روان و رسانه که در روزهای 17 و 18 دی ماه به‌صورت وبینار در دانشکده مجازی برگزار می‌شود، کرسی یونسکو در آموزش سلامت به همراه انجمن علمی روانپزشکان ایران و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و نهادهای علمی و فرهنگی دیگر مشارکت دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی در این همایش دو روزه صاحب‌نظران دنیای رسانه در کنار دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف روان‌شناسی، روان‌پزشکی و پزشکی، با همراهی جمعی از هنرمندان سینما و فعالان دنیای مجازی، مساله‌ی انگ و چالش‌های پیرامون آن را در قالب نشست‌های تخصصی، سخنرانی و پنل‌های گروهی بررسی خواهند کرد. همایش سلامت روان و رسانه در دوره‌های پیشین، مباحثی چون خشونت، غفلت‌همگانی و مصرف خودسرانه دارو را به عنوان موضوع اصلی برگزیده بود که گزارش تحقیقات و محتوای ارایه‌شده در این همایش‌ها در قالب جزوه‌ و کتاب‌های مختلف منتشر و عرضه شده‌است. بر این اساس، در برنامه‌ریزی و طراحی این دوره از همایش سلامت روان و رسانه که در روزهای 17 و 18 دی ماه به‌صورت وبینار در دانشکده مجازی برگزار می‌شود، کرسی یونسکو در آموزش سلامت به همراه انجمن علمی روانپزشکان ایران و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و نهادهای علمی و فرهنگی دیگر مشارکت دارند.

یاد آور می شود دهمین همایش علمی سلامت روان و رسانه 17 الی 18 آذر ماه 1399 جاری در دانشکده مجازی دانشگاه تهران برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 362 89 86 0919 تماس حاصل نمایند.

زمانبندی برنامه های همایش 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.