جمعه، 10 فروردین 1403

نگرانی از "سونامی کووید ۱۹" در بلژیک و ایتالیا

  • 29 مهر 1399
  • 12:31
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
 نگرانی از "سونامی کووید ۱۹" در بلژیک و ایتالیا
مقامات ایتالیا و بلژیک به دلیل نگرانی از سونامی بیماری کووید-۱۹T اقدام به تشدید محدودیت‌های کرونایی کردند.

به گزارش اسکای نیوز، مقامات ایتالیا و بلژیک قوانین اجتماعی جدیدی را در بحبوحه نگرانی از وقوع احتمالیِ سونامی در آمار ابتلا به کووید-۱۹ اعمال کردند.

محدودیت های جدید در بلژیک درحالی اجرا شد که دولت این کشور اعلام کرده است در حال حاضر دیگر میزان انتقال کووید-۱۹ قابل کنترل نیست. کافه ها و رستوران ها تعطیل شده اند و تنها رستوران های بیرون‌بر تا ساعت ۱۰ شب اجازه فعالیت دارند. همچنین بیش از چهار نفر نمی توانند در مکان های عمومی تجمع کنند.

همچنین تماس نزدیک فقط با یک نفر غیر از اعضای خانواده مجاز است و حضور چهار مهمان در خانه در صورت رعایت قوانین فاصله اجتماعی امکانپذیر است. علاوه بر این، محدودیت های تردد از نیمه های شب تا پنج صبح اعمال می‌شود.

این محدودیت های جدید در حالی اعمال شده که به گفته وزیر بهداشت بلژیک، وضعیت شیوع کروناویروس در برخی مناطق این کشور بسیار خطرناک است.

وزیر بهداشت بلژیک اعلام کرد: ما بیشترین آسیب ناشی از شیوع کروناویروس را در کل اروپا متحمل شده‌ایم. ما به سونامی نزدیک شده‌ایم. دیگر کنترل آنچه در حال اتفاق افتادن است، ممکن نیست.

ایتالیا نیز قوانینی را به عنوان بخشی از اقداماتِ جدید برای مهار کروناویروس ارائه کرده که از نیمه شب اعمال می شود و در حال حاضر طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۱۳ نوامبر ادامه خواهد داشت. در رستوران ها و کافه ها حداکثر افرادی که می توانند دور یک میز بنشینند شش نفر است.

به گزارش اسکای نیوز، شهرداران می توانند پس از ساعت ۹ شب فضاهای عمومی مانند خیابان ها و میادین را تعطیل اعلام کنند و همچنین برگزاری مراسم عمومی به حالت تعلیق درآمده است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.