شنبه، 1 اردیبهشت 1403

کرونا و روایت درگذشت اکبر عالمی

کرونا و روایت درگذشت اکبر عالمی
اکبر عالمی، سینماگر و مدرس سینما، در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

اکبر عالمی، سینماگر و مدرس سینما، درگذشت. اگر چه روایت های متناقضی از زمان و مکان ابتلای استاد عالمی به کرونا در فضای مجازی منتشر شد، اما روایت غالب این بود که درگذشت او در پی ابتلا به کرونا متعاقب تلاش‌هایی رخ داد که او برای ثبت لحظه‌های ماندگار و مستندسازی فداکاری کادر بهداشت و درمان در هنگامه کرونا انجام داده بود تا با ساخت مستندی، این لحظه‌ها را جاودانه کند.
مجید رجبی‌معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران که در روز پزشک امسال، میزبان نمایشگاه مجازی "یاد شهدای سلامت" کروناروایت نظام پزشکی بود، در بخشی از پیام تسلیت خود به همین مناسبت نوشت:
"...اکبر عالمی تا آخر بر عهد خود با هنر و مردم ماند. این استاد بی‌بدیل برای ثبت این روزهای بی‌تکرار در بخش کرونای بیمارستان حاضر شده بود که خود نیز مبتلا شد. او جان خود را برای ثبت وقایع فرهنگی و اجتماعی که در این روزهای سخت دامن‌گیر مردم ما شده و نیز ثبت فداکاری‌های کادر درمانی کشور از دست داد.
هنر ایران هیچ‌گاه یاد استاد اکبر عالمی را فراموش نخواهد کرد. در گذشت این استاد متواضع و برجسته‌ی فرهنگ و هنر کشور را به خانواده‌ی محترم ایشان و به جامعه فرهنگ و هنر کشور تسلیت می‌گویم."

برچسب ها : کرونا روایت
دکتر محمد کیاسالار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.