پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اصلاح دستورالعمل تست تشخیص کرونا در آمریکا

  • 30 شهریور 1399
  • 08:21
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
اصلاح دستورالعمل تست تشخیص کرونا در آمریکا
مقامات بهداشت و درمان ایالات متحده بخشی از دستورالعمل بحث برانگیز در مورد کروناویروس را حذف و اعلام کردند افرادی که با بیمار آلوده به این ویروس ارتباط نزدیک داشته‌اند، باید مورد آزمایش قرار گیرند.

به گزارش مدیکال اکسپرس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا دستورالعمل پیشین خود را اصلاح و اعلام کرد: افرادی که با بیمار آلوده به این ویروس ارتباط نزدیک داشته اند باید مورد آزمایش قرار گیرند.

این درحالیست که ماه گذشته این مرکز در اطلاعیه ای اعلام کرد افرادی که احساس کسالت ندارند ملزم به انجام تست تشخیص کرونا نیستند.

این تغییر دستورالعمل با انتقاد کارشناسان سلامت همراه بود که چرا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در بحبوحه همه گیری بیماری کووید-19 چنین تغییراتی را اعمال میکند.

اکنون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا اعلام کرده است: هر فردی که حداقل برای مدت زمان 15 دقیقه در فاصله حدود 182 سانتی متری فرد مبتلا باشد باید به انجام تست تشخیص کروناویروس اقدام کند.

به گزارش مدیکال اکسپرس، این مرکز در اطلاعیه ای این تغییرات را شفاف سازی خواند که به دلیل انتقال قابل توجه بیماری از ناقلان خاموش ضروری است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.