جمعه، 10 فروردین 1403

کاهش محدودیت‌ها در هند به‌رغم افزایش مبتلایان روزانه کرونا

  • 10 شهریور 1399
  • 08:00
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
کاهش محدودیت‌ها در هند به‌رغم افزایش مبتلایان روزانه کرونا

هند با وجود افزایش شمار مبتلایان جدید به کرونا در این کشور قصد دارد در جهت احیای اقتصادی، شبکه متروی زیرزمینی خود را بازگشایی کرده و رویدادهای ورزشی و سنتی را به طور محدود برگزار کند.

به گزارش رویترز، ۷۶ هزار و ۴۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در روز شنبه در هند ثبت شد که فقط کمی کمتر از تعداد ثبت شده در چند روز گذشته است اما روند شیوع کروناویروس را گسترش داده و باعث شده که وضعیت شیوع کرونا در این کشور در حال حاضر جزو بدترین‌ها در رده‌بندی جهانی باشد.

شبکه قطار زیرزمینی که برای زندگی میلیون‌ها نفر در پایتخت دهلی نو حیاتی است، به صورت مرحله‌ای از هفتم سپتامبر بازگشایی می‌شود.

همچنین برگزاری رویدادهای اجتماعی، دانشگاهی، ورزشی و سنتی با تجمع حداکثر ۱۰۰ نفر از ۲۱ سپتامبر مجاز خواهد بود. مدارس و کالج‌ها نیز تا پایان سپتامبر بسته خواهند بود.

با این حال طبق اعلام دولت هند، در تمام مناطقی از کشور که شیوع عفونت در آن‌ها شدیدتر است، محدودیت‌های شدید قرنطینه‌ای همچنان برقرار است.

هند تا کنون در مجموع ۳.۴۶ میلیون مورد ابتلا به کرونا را تایید کرده که از نظر موارد رسمی ابتلا به این عفونت پس از ایالات متحده آمریکا و برزیل در رده سوم جهان قرار دارد. اما شمار مبتلایان روزانه ثبت شده در هند برای بیش از دو هفته از این دو کشور بیشتر بوده است.

بنا بر گزارش رویترز، همچنین داده‌های وزارت بهداشت این کشور نشان می‌دهد شمار قربانیان کووید-۱۹ هند با ۱۰۲۱ مورد افزایش به ۶۲ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.