پنجشنبه، 9 فروردین 1403

کاهش تعداد جانباختگان کرونایی را مدیون تلاش‌های کادر درمان هستیم

کاهش تعداد جانباختگان کرونایی را مدیون تلاش‌های کادر درمان هستیم
معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به روند رو به کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، این اتفاق را حاصل تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در خصوص نیمه دوم اردیبهشت ماه ۹۹ که شاهد روند رو به کاهش مبتلایان  بودیم، اظهار کرد: با زیرساخت‌هایی که در حوزه سلامت به وجود آمد، خوشبختانه توانستیم شرایط را مدیریت کنیم اما ساده انگاری مردم همه چیز را ناگهان تغییر داد.

وی افزود: شرایط سختی را در این مدت پشت سر گذاشتم و کادر درمان روز‌هایی سخت تر از اسفندماه را توانستند مدیریت کنند. کاهش تعداد جانباختگان کرونایی را مدیون تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان هستیم.

وی ادامه داد: در استان‌هایی مثل خوزستان، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه روند رو به کاهشی را در خصوص آمار مبتلایان به کرونا داریم. این روند رو به کاهش در برخی استان‌ها بسیار کم است و روند مطمئنی نیست؛ مثلا استانی مثل اصفهان هنوز روند کاهشی مناسبی ندارد، یا در استان‌های شمالی مانند مازندران یا خراسان، روند رو به کاهش است، اما نگران رفتار مردم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به ایام ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) بیان کرد: همه مسلمانان دل‌شان برای امام حسین (ع) می‌تپد و حتی کسانی که به ایشان معتقد نیستند.  از ملت حسینی خواهش می‌کنیم در کنار عزاداری‌های خود، تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به دقت تمام رعایت کنند.

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.