پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام تبریک روز پزشک از سوی شرکت بهستان پخش

پیام تبریک روز پزشک از سوی شرکت بهستان پخش
امسال متفاوت با هر سال است، پزشکان و کادر درمان در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی مردانه ایستادند و پا پس نگذاشتند تا سلامت مردم ایران در خطر نیافتد. این شجاعت و ایثار آنان به هزاران مبتلا و بیش از صد و شصت شهید مدافع سلامت انجامید که نامشان در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند.

شرکت پخش دارویی بهستان پخش به مناسبت روز پزشک در پیامی از زحمات جامعه پزشکی تقدیر کرد. متن این پیام این گونه است:

مردم ایران روزها و ماه‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند. ورود دشمنی نامرئی زندگی همه مردم ایران را تحت الشعاع قرار داد و سبک زندگی همه را تغییر داد. بسیاری از مردم بر بستر بیماری افتادند و متاسفانه بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم.

اما در این بحران وحشتناک فرزندان سپیدپوش این ملک به فرشتگان نجات و ماموران امنیت سلامتی آنان بدل شدند. پزشکان و سایر اعضای کادر درمان مردانه ایستادند تا سایر مردم نیافتند، و سپید پوشیدند تا دیگران سیاه نپوشند.

طبیبان، حکیمان و پزشکان همیشه در جامعه جایگاه ویژه‌ای داشته و دارند، از دیرباز تاکنون حکما و طبیبان جدا از اشتغال به حرفه طبابت، پیشگامان علمی و از معتمدین کلیه مردم بودند و چراغ‌های حرکت علمی جامعه را روشن می‌ساختند. اهمیت جایگاه اجتماعی پزشکان همیشه چنان بوده که دردمندان نه فقط برای جستجوی تسكین و درمان دردهای جسمانی خود، بلكه برای مشاوره و هدایت در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود به حكیمان و طبیبان متوسل می‌شدند، چرا كه یک حكیم و یک طبیب نماد برجسته و الگوی بارز اندیشمندانی متعهد و دلسوز فرزانه بودند. الگوی بارز چنین مردان و زنان در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا بود كه سالروز تولدش، اول شهریور، را روز پزشک نامیده‌اند.

روز پزشک هر سال فرصتی بود برای تجلیل از زحمات آنان، امسال اما متفاوت با هر سال است، پزشکان و کادر درمان در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی مردانه ایستادند و پا پس نگذاشتند تا سلامت مردم ایران در خطر نیافتد. این شجاعت و ایثار آنان به هزاران مبتلا و بیش از صد و شصت شهید مدافع سلامت انجامید که نامشان در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند.

شرکت بهستان پخش به عنوان یکی از اعضای زنجیره تامین سلامت با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای سلامت روز پزشک را به کلیه اعضای حوزه سلامت ایران تبریک می‌گوید و برای کلیه پزشکان ایران سلامت و آرامش و بهروزی را آرزومند است.

دکتر محسن عبدالله زاده

مدیر عامل

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.