جمعه، 10 فروردین 1403

جمع‌آوری هزاران کیتِ ناایمنِ تست کرونا در انگلیس

 جمع‌آوری هزاران کیتِ ناایمنِ تست کرونا در انگلیس

یک شرکت فناوری پزشکی مستقر در ایرلند شمالی از طرف سازمان تنظیم‌کننده داروهای انگلیس دستور داده است تا ۷۴۱ هزار کیت تست کروناویروس را در اقدامی پیشگیرانه از برنامه ملی تست‌گیری و ردیابی مبتلایان در انگلیس جمع‌آوری کنند.

به گزارش رویترز، دولت انگلیس در تاریخ ۱۵ ژوئیه دستور داده بود استفاده از کیت‌های تشخیص کرونا طبق برنامه سرویس بهداشت ملی (NHS) را با توجه به این نگرانی که ممکن است این تست‌ها استانداردهای ایمنی لازم را نداشته باشند، متوقف کند.

وزارت بهداشت و درمان انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: آژانس نظارتی داروها و محصولات بهداشتی به‌ شرکت فناوری پزشکی راندوکس دستور داده است که تمام کیت‌های تست کرونای خود را از برنامه تست‌گیری و ردیابی خارج کند.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

تخمین زده می‌شود که حداکثر ۷۴۱ هزار کیت تشخیص کرونای راندوکس بلااستفاده در سیستم از جمله در انبارها و مراکز مراقبت دولتی و خصوصی وجود داشته باشد. این وزارتخانه دستورالعمل نحوه بازگشت آن‌ها را داده است.

بنا بر گزارش رویترز، اعلام کرده این فراخوان یک "اقدام نظارتی احتیاطی" است که فقط برای نمونه کیت‌های این شرکت در برنامه سرویس سلامت همگانی انگلیس اعمال می‌شود و مشتریان یا مجموعه‌های خصوصی اجباری در بازگرداندن کیت‌های خود ندارند.

انتهای پیام

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.